کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تهیه بلیطهای جشنواره فجر/فراخوان برای مدیر اجرایی/

دوستان عزیز با توجه به اینکه بهمن ماه و جشنواره فجر نزدیک است خواستم به عرض برسانم که از دوستانی که برای مدیر اجرایی این پروژه تمایل دارند در زیر این پست اعلام آمادگی بفرمایند..

امیدوارم شور و حرارتی که سال های قبل در روزای جشنواره داشتیم و رو امسال هم شاهدش باشیم...مخصوصا با توجه به جذابیت جشنواره امسال که میگن فیلمهای خیلی خوبی دارد.....

تا جمعه آینده سنجاق است

نظرات 6 + ارسال نظر
اسدی چهارشنبه 9 دی 1394 ساعت 17:21

یکی از فیلمای خیلی خوبشم رسوایی2 هستش

هانی چهارشنبه 9 دی 1394 ساعت 20:50

اقا این پست سنجاق شده، چرا نگفتی؟ اصن تا کی سنجاق؟

طغیون پنج‌شنبه 10 دی 1394 ساعت 17:17

ببخشید..تا جمعه هفته بعد سنجاق

امیر حیدری جمعه 11 دی 1394 ساعت 21:41

سعید خان حاج حسینی. بیا مدیر اجرایی شو. خانم نجاتی شما چرا اعلام آمادگی نمیکنین؟

نجاتی جمعه 11 دی 1394 ساعت 23:48

به آقای حیدری: شرمنده من هزارتا کار باهم نمیتونم انجام بدم!
پیگیر اکران و کمدی نویسی هستم برای ترم بعد و مسئول مالی هم هستم.

فریدا حصاری پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 14:19

والا من چون اصلا به چند و چون کار و رویه آشنا نیستم نمیتونم تنهایی انجام بدم. اگه یکی از مدیران اجرایی پارسال یا یکی از بچه ها که آشنا هست همراهی کنه که دونفری مدیر اجرایی بشیم بنده آمادگیش رو دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد