کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نقد به مسئول سیستم

خطاب به مسئول سیستم :

تو چرا اصلا نیستی ؟؟سیستم به نظرت به یک سرویس احتیاج نداره؟

مخلصی شوما طغیون 

نظرات 2 + ارسال نظر
بهداد دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 18:48

سلام.

دلم تنگ شده بود برای نگارش دیدگاه. :))

عارضم به حضور مبارکتون که،

1- بنده موقع پذیرش این مسئولیت خدمتتون عرض کردم که فرصت رسیدگی ندارم. اگر می تونستم درست و حسابی بالای سر سمتم باشم که دیگه اونقدر ادا و اطوار در نمی آوردم سر قبول مسئولیت. بنده این ترم اونقدر درگیر بودم (و هستم، ادامه داره هنوز.) که بعید می دونم سرجمع 5 6 بار اومده باشم کانون.
نه که نخوام، :)) نمیشه.

2- بنده آخرین بار که سیستم رو مشاهده کردم، در معیت خانم ها نجاتی و حصاری بودم. نه خودم مشکلی دیدم توش، نه این عزیزان چیزی گفتن. از دیگر عزیزان کانونی هم، هیچ مشکلی توی سیستم تا به حال به من اعلام نشده. شما به من اعلام کنید که به چه مشکلی برخوردید، بنده سعی می کنم در اولین فرصت رفعش کنم. (طی هفته آینده)

3- ترم داره به آخر می رسه و ما هنوز معاونی برای مسئولیت سیستم نداریم. گفتم این رو هم یادآور بشم، که بعدن حرف و حدیثی پیش نیاد. بنده دو بار پست زدم برای اعلام داوطلب برای مسئولیت سیستم، که فقط خانم اسدی داوطلب شدن و دیگر هیچکس.
بنده ایشون رو دارای صلاحیت نمی دونم، اما عزیز دیگه ای داوطلب نشده. ترم بعد نیاید یقه من رو بگیرید که چرا مسئول سیستم نداریم ها! :))

زنده باشید و خوش. انشاالله عمری و فراغتی باشه، ترم بعد بتونم فعال تر بشم تو کانون.

کاظم فاضلی چهارشنبه 9 دی 1394 ساعت 19:56

به بهداد: حاجی اگر از بین کسانی که داوطلب شدن کسی رو نمیتونی انتخاب کنی به نظرم بهترین کار اینه که سعی کنی کارای مهم جهت رسیدگی به سیستم رو به یک نفر یاد بدی و کم کم آمادش کنی برای مسئولیت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد