کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یک پیشنهاد و یک تغییر رویه از جانب من

خیلی خلاصه جفتشو میگم ...

اول پیشنهاد :

برای اکرانهامون من به دوستان کانونی پیشنهاد میدم که فقط در یکی از شرایط زیر اقدام به رزو سالن بکنند 

1- اکرانهای کشوری و جشنواره ای و همچنین اکرانهایی که حضور عوامل آن قطعی است.

2-اکران فیلمهای وحشت

3-اکران فیلمهای به روز و روی پرده سینمای جهان و ایران

تجربه هم در این ترم و هم ترم گذشته نشون داده که اکرانهایی خارج از شرایط بالا که دو نمونش را در همین ترم شاهد بودیم فوق العاده عدم استقبال دانشجویان و مخاطبین را دربر داره و این اصلا به صلاح کانون نیست..دوستانی که علاقه مند به اکرانی خارج از شرایط بالا هستند می توانند اکران داخلی در خود کانون و یا حتی سالن کنفرانس معاونت برگزار کنند....دوستانی که نقدی بر این پیشنهاد دارندهم  میتونند در زیر بیان کنند....

تغییر رویه :

از این به بعد بنده بعنوان دبیر کانون فیلم و عکس برای اکرانهای خارجی تا زمانی که نسخه ویرایش شده فیلم آماده نشده باشد هیچ برگه یا فرم درخواستی را برای برگزاری اکران امضا نمیکنم...

مخلصی شوما طغیون

به مسئول وبلاگ تا جمعه سنجاب یا سنجاق باشد..

نظرات 7 + ارسال نظر
زرگر سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 10:25

بسیار هم خوب.

فریدا حصاری سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 19:25

تغییررویه که بسیار مناسب و به جاست.
اما در مورد پیشنهادتون من فکر میکنم برای استقبال مخاطب باید تدبیر دیگه ای اندیشیده بشه. نه اینکه کلا اکران های معمولی رو حذف کنیم. چون اگه این اتفاق بیفته همون طور که میبینید مواردی که خودتون ذکر کردین بسیار کم هستن و در طول سال تعداد کمی از این اکران ها داریم. در این صورت کمیت فعالیت های کانونی رو کاهش میدیم. از طرفی امکان اکران مجدد فیلم های خوب خارجی و ایرانی که به روز نیستن رو از بین میبریم.

سعید پشت مشهدی پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 02:10

اکران وحشت!

سمانه سرداری پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 10:49

امیر حیدری پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 12:05

تغییر رویه زیاد بدی نیست و میتونه مفید باشه. اما پیشنهاد زیاد خوب نیست. به نظرم وقتی پروژه اعلام میشه اگه به نظر سالن پر نمیشه دوستان نباید رای بدهند و گزینه اکران در کلاس مطرح بشه.

کاظم فاضلی جمعه 27 آذر 1394 ساعت 14:36

اگر روندی در پیش گرفته بشه که دیگه چنین مشکلاتی پیش نیاد خیلی خوبه. اما به گمونم این خلاف اساسنامست ( مطمئن نیستم ولی چک بشه بهتره )

نجاتی شنبه 28 آذر 1394 ساعت 11:09

من با هر دو موافقم.
تو جلسه هفته پیش هم گفتم به نظرم وقتی به دلایل مختلف احتمال میدیم اکران خیلی شلوغ نمیشه اکران داخلی داشته باشیم. مثلا در مورد مستند هفته ی گذشته: "فرصت تبلیغات محدود بود+فیلم "مستند" بود+ آخر ترم دانشجوها اکثرا مشغول درس و جزوه نوشتن هستن"، به نظرم اگه واسه اکران یه کلاس پر شده داشته باشیم بهتره تا یه تالار نسبتا خالی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد