کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورت جلسه مورخ 22 آذر ماه 94

ابتدای جلسه  جز من ،  مجتبی طغیانی و آقای قریشی و مهراد عبقریان وقت خواستند.

اول من شروع کردم با این مطلب که تقاضای عزل خانم ترابی رو کردم و  

 

گفتم این دومین  بار هست که خانم ترابی یک مسئولیت مهم رو عهده دار میشن و بسیار ضعیف عمل میکنن و ب اندازه کافی بهشون تذکر داده شده و تقاضای رای گیری برای  عزل ایشون رو عنوان کردم که عطارپور گفت بقیه بچه ها مطالبشون رو بگن تا این قضیه رو دقیق تر بررسی کنیم.در همین زمان انجام شدن صحبت ها ب جمعیت حاضر در جلسه اضافه میشد.

طغیانی: در مورد اکران فیلم آقای قریشی گفت که بچه ها کمک کنن برای اکران فردا و کارهایی مثل تبلیغات از طریق فضای مجازی که خانم حصاری برای اکرانشون انجام دادن  بچه ها از این به بعد چ برای این اکران  و چ برای اکرانهای بعدی انجام بدن.مطلب بعدی آقا مجتبی در مورد اکران دو فیلم تازه ساخته شده سینمای ایران یعنی فیلم دختر از رضا میرکریمی و فیلم امکان مینا از کمال تبریزی که سینا مهدوی گفته که هر دو فیلم رو میتونه هماهنگ کنه که با حضور عوامل اکران کنیم.(خود سینا مهدوی از عوامل فیلم دختر هست) البته این اکران های احتمالی برای ترم بعدی هستش.همچنین مجتبی در مورد پروژه تهیه بلیط جشنواره فجر صحبت کرد که اگر بچه ها امسال هم مایل باشن  احتیاج ب تعیین روش کار و مسئول خرید بلیط احتمالی  هست که مشخص شه و صحبت های تکمیلی در این مورد رو مجتبی طی پست هایی اعلام میکنه. مجتبی همچنین اضافه کرد مستندی راجع ب مارلون براندو رو احتمالا ترم اینده اکران خواهد کرد. خانم نجاتی در این لحظه پشت سیستم رفتن تا تعداد تذکراتی که ب خانم ترابی تو وبلاگ داده شده رو  مشخص  کنیم. تاریخ هایی مثل 20 مهر،

9 آبان، 12 آبان، 13 آذر(2 پست) و ... مواردی مثل  پیگیری نکردن مورد کلاس عکاسی خانم نجاتی ، عدم انتخاب معاون علی رغم تذکرات مکرر...مواردی بودند که بیان شد. رای گیری عزل خانم ترابی رو انجام دادیم و با 9 رای موافق که  حد نصاب 8 رای بود ، عزل انجام شد. و مجتبی طبق اساسنامه مسئول موقت سمت شد تا گزینه مناسب رو به رای گیری بزاره.

مهراد عبقریان: هم در مورد اکرانی که با خانم سرداری به طور مشترک توضیح داد و هم اینکه برگه های نطر سنجی مانندی برای بدست آوردن نظر بچه های دانشگاه و حاضر در اکران های پیش رو در مورد کلاس فیلم نامه نویسی تهیه کرده رو اعلام کرد.

امیر حیدری که تازه ب جلسه اضافه شده بود دو  نکته رو گفت که قبل از اومدنش در موردش بحث شده بود.

آقای قریشی:در مورد اکرانشون توضیح دادن و در خواست نیرو برای تبلیغات و همچنین روز اکران داشتن که موارد زیادیش تو جلسه مشخص و حل شد.

خانم نجاتی: گفتن که کلاس کمدی نویسی رو ترم اینده برگزار میکنن چون این ترم استقبال نشد ازش ، و همچنین اضافه کردن کلاس عکاسی 4 جلسش تشکیل شده و ادامه داره. در ادامه جلسه هم مجتبی طغیانی و مصطفی عطارپور سه نفری که جدید اومده بودن رو با کانون آشنا کردن. و بلافاصله آقای قریشی از فرصت استفاده کردن و برای تبلیغات این سه نفر رو وارد فعالیت های کانون کردن....

نظرات 10 + ارسال نظر
کاظم فاضلی دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 16:31

نمیتونم بیام اما میخونم

نجاتى دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 18:31

احوال آقاى فاضلى؟

فریدا حصاری سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 19:17

یه صورت جلسه مرتب و دقیق. ممنون

تارا چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 14:33

ممنون از صورت جلسه ی خوبتون

سمانه سرداری پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 11:00

امیر حیدری پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 11:59

کاظم فاضلی جمعه 27 آذر 1394 ساعت 14:37

به خانم نجاتی: احوال خانم نجاتی؟ :))

اسدی شنبه 28 آذر 1394 ساعت 17:20

خوندم

هانی سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 20:00

حاضرین جلسه؟

س.احمدی چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 16:45

حاضرین جلسه:
ا.حیدری
ارشادی
ایران نژاد
توسلی
حاجی حسینی
زرگر
س.احمدی
سرداری
طغیانی
عبدالهی
عطارپور
قریشی
گودرز
نجاتی
نصرالهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد