کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دلشدگان

سلام.

قصد دارم جلسه یِ نقد و بررسیِ فیلمِ «دلشدگان» علی حاتمی را با حضورِ عواملِ فیلم برگزار کنم. دوستان موافقید؟ در صورتِ علاقه به همکاری به من بگویید که تیمِ برگزاری را تشکیل دهیم.

ممنون.

نظرات 6 + ارسال نظر
امیر حیدری یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 18:43

موفق باشی

سرکشیک دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 19:36

ایده خوبیه فقط همین ترم؟!

عبقریان سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 22:41

خوبه
اگه تونستم حتمان کمک میکنیم

کاظم فاضلی پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 15:22

خیلی خوبه. موفق باشی. اگر بتونم حتما کمک می کنم

نجاتی شنبه 21 آذر 1394 ساعت 19:00

موفق باشید . اگه باشم و بتونم کمک میکنم حتماً.

محمدرضا ضیغمی دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 21:14

دوستان عزیز سلام. من وقفه ها و مشکلاتی برام پیش اومد که نتونستم به وعده م وفا کنم، مگر این که یکی از دوستان زحمت مدیریت کار رو بکشه و منم کنارش باشم و کمک کنم.
اما با محمدرضا اصلانی حرف زدم و ازشون موافقت برگزاری کارگاه در دانشگاه رو گرفتم. کسی مخالف نیست چنین کارگاهی رو برگزار کنیم؟
ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد