کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

چند تذکر و یادآوری دوستانه

  1- امروز صبح به خانم حیدری که مدیر اجرایی اکران قندون جهیزیه بودند بار دیگه یادآوری کردم اما صلاح دیدم در وبلاگ هم بگم تا عکاس های اکران هم ببینند...لطفا فایل های مربوط به تبلیغات و عکس های اکران قندون جهیزیه رو سریعا بریزید روی سیستم تا آرشیو بشن.قبلا  خصوصی خواهش کرده بودم اینکار انجام بشه

2- به مسئول اساسنامه: بعد از برگشتن هارد به کانون طی تماسی که باهاتون داشتم بهتون گفته بودم که راجع به مسئولیت هارد یک رای گیری در وبلاگ بذارید که گفتید نیاز به رای گیری نداره و چون هارد جزو اموال کانونه طبیعتا باید زیر نظر مسئول لوکیشن باشه اما با این حال گفتید  مشورتی انجام میدید و بعدا بهم خبر میدید یا در وبلاگ پستی میذارید، اما هنوز مسئول هارد مشخص نشده. لطفا پیگیری کنید.

 

 

3- به کلیه مدیر های اجرایی پروژه های در حال اجرا و پروژه هایی که قراره انجام بشه: اگر مدیر اجرایی اکران هستید لطفا بعد از اکران فایل تبلیغات(پوستر،بنر ،تراکت و بلیط) و هم چنین عکس های مربوط به روز اکران رو سریعا به سیستم منتقل کنید تا آرشیو بشه. راجع به پروژه های دیگه هم فایل های تبلیغات باید آرشیو بشن و اگر از جلسات مربوط به کلاس ها و کارگاه عکس هم گرفته بشه بسیار عالی است چون برای آرشیو عملکرد کانون بسیار مفید خواهد بود. 

با تشکر

نظرات 7 + ارسال نظر
امیر حیدری یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 00:41

:)

طغیون یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 01:57

مرسی خانم سرداری

مریم حیدری یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 10:16

من به خانم حسینی برای عکس ها گفته بودم به من گفتن که میریزن . منتها من خودم این مدت کانون نبودم نمیدونستم که نریختن هنوز . پیگیری میکنم تو همین هفته انجام بشه . تبلیغات رو هم سه شنبه خواهم اورد .

نجاتى یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 11:09

ردیف

عطار یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 14:42

ترابی دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 22:30

سمانه جان احتیاجی به رای گیری نیست و هارد جزوی از اموال کانونه و زیر نظر مسئول لوکیشن . مسئولیتش با خودته
پ.ن: بابت اینکه برای جواب دادن تاخیر افتاد عذر میخوام از روی مشغولیت ذهن و فراموشی بوده .

سمانه سرداری دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 23:33

به خانم ترابی:
من مسئول آرشیوم .بنابر این مسئولیت هارد الان با خانم مساعد هستش.
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد