کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تشکرات / کلیپ مشاوره / قسمت از یاد رفته

من باید این متن رو که قبلاًنوشته بودم تو پست قبلی کپی میکردم که نمیدونم چرا یادم رفت.

از دوستان و همکاران تولید کلیپ مشاوره تشکر میکنم: 

 

از مهدی رسولی و هانی بختیاری که همراه با من تیم اصلی تولید بودیم

از خانم احمدی که موسیقی های نابی دارن و بی شیله پیله کمک میکنن. همونطور که در تولید دلقک کمک کردن.

از خانم مردیها که وقت گذاشتن و دیالوگ های لازم رو برای تولید کلیپ تهیه کردن

از خانم حسینی که خیلی راحت به درخواست کمک ما جواب مثبت دادن و با لبخند کمک کردن

از علی محیط که بدون برنامه ریزی قبلی من، قبول کرد که در بحث های فنی تصویری کلیپ دخالت کنه

و از بهداد احمدی، مریم حیدری، فاطمه اسدی، مجتبی طغیانی، کیمیا مساعد، امیر حیدری، عبقریان، بازم ساجده احمدی، خانم ترابی، خانم حصاری، خانم جهانی پور، آقای سمندریان(فامیلیش فکر کنم همین بود)، دوست خانم جهانی پور(که اسمشون رو یادم رفت)، مسعود زرگر که متاسفانه به شکل عجیبی مشاوره گفت که دیالوگش حذف بشه، برای اینکه در کلیپ بازی کردن.

و سعید حاج حسینی و احسان عابدی که تو فیلمبرداری بودن فکر کنم.

و خانم برخورداری که حضورشون دلگرمی بود.

و از کانون فیلم که هست که این کارها باشه.

امیدوارم که اسم کسی رو فراموش نکرده باشم

گزارش فعالیت دوستان رو تو پست های قبلی اعلام کرده ام.

اگه نقدی نسبت به کلیپ دارید بگید، خوشحال میشم. قرار بود یه کلیپ سفارشی ولی خوب باشه.

( اصلاحیه: عبارات قرمز رنگ، نیم ساعت پس از انتشار پست، با تذکر دوستان، اضافه شد)

شکور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد