کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت تدوین در میان کابوس و زمان

5شنبه معین یوسفی و عبقریان

دو تایم 

تایم های 1:30-2:00است می باشد

گزارش فعالیت قبل  همینطوری بود روزی یه تایم

نظرات 4 + ارسال نظر
نجاتى جمعه 17 مهر 1394 ساعت 22:41

این چیه انصافا :| من نفهمیدم

زرگر جمعه 17 مهر 1394 ساعت 23:20

حاجی خسته ای گزارش ننویس خب ، بزار سر حال شی.:))

طغیون شنبه 18 مهر 1394 ساعت 01:50

من موندم دوستان چرا میان به زبان نوشتاری من ایراد میگیرن با وجود دوست خویمون آقای عبقریان

عبقریان شنبه 18 مهر 1394 ساعت 22:38

الان حال شو ندارم درست کنم ولی دفعه های بعد سعی ام رو میکنم
دیدمتون شفاهی توضیح میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد