کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یک عدد پروجه شخصی فورس ماجوری

ساعت یازده شبتون بخیر
القصه یک باب جشن قراره برگزار بشه در واقع هرسال میشده یه جشن گنده واسه دانشجوهای یزدی دانشگاهای تهران  ب تاریخ شونزدهم هفدهم مهر
رگ تعصب کانونیم ورقلمبید که تیاتر سیخیییییی چنده کسل کننده واینا پیف پیف....

میخاهیم یک راس پروجه شخصی (درصورت تغییر شرایط تغییر به کانونی)را تعریف بنماییم در راستای اینکه کلن جشنو کانون فیلم برداره وتبلیغ کانون بشه
طبق مشورت وگفتگو با اقای شکوری نتایج:
حداقل کار اکران تازه وارد هست
وحداکثرش تمام ایده های خفنگی ک هرکسی داره
از ساخت کلیپ و عکاسی واینا
یه تیم چندنفره حداقل برای خوشگذرونی میتونه بیاد و کانونو تبلیغ کنه
رای بدهید
موافق بدهید

تصیحیح شد اعلام امادگی همکاری وایده پردازی بفرمایید(به علت شخصی بودن)

نظرات 9 + ارسال نظر
شکورم چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 22:59

در مورد بحث مالکیت تولیدات، قبلاً پستی گذاشته ام. باتوجه به شخصی بودن پروژه، در مشکلی برای اکران تازه وارد وجود نداره و اگه به دردتون میخوره، من هم مشکلی ندارم.

در مورد سایر مسائلی که با هم صحبت کردیم، پیشنهاد دارم سریعاً با بچه های کلیپ ساز کانون برای تولید کلیپ هماهنگی بکنید.
ایده ام دارم اگه به دردتون میخوره. کلیپ سازتون با من میتونه صحبت کنه.
من متاسفانه تا آخر این ماه به شدت سرم شلوغه. وگرنه سعیم رو میکردم که حضور پر رنگ تری داشته باشم

شکور

هانی چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 23:34

خانم پیروز بخت؟
چرا تو پست نگفتین که پست رو سنجاق کردین؟

ترابی چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 23:57

الهه رو من حساب کن من همه جوره هستم

سمانه سرداری پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 20:08

جهان پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 20:40

بازگشت الی

جهان جمعه 10 مهر 1394 ساعت 09:30

چقد دوس داشتم کمک کنم و باشم ولی نمیشه

به خانم پیروز بخت جمعه 10 مهر 1394 ساعت 11:53

پستتون دسته بندی نداشت؟؟؟
من درستش کردم ولی من بعد دسته بندیش کنید:)
هانی_ مسول وبلاگ

زرگر شنبه 11 مهر 1394 ساعت 08:29

کانون برا دانشجویان یزدی مراسم برگزار کنه ؟
فایدش چیه ؟

پیروزبخت شنبه 11 مهر 1394 ساعت 11:08

به زرگر
کانون برگزار نمیکنه جشن پابرجاست فقظ جاهایی ک کانون میتونه کمک میکنه واینظوری تبلیغ کانون میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد