کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پست از طرف آقای غلامی /کارشناس کانونها

سلام

نکته اول آقای حیدری دبیر شورای هماهنگی کانونهاست و از لحاظ آیین نامه وزارت علوم چیزی شبیه دستیار کارشناس و یا سخن گوی دانشجویی کانونها و مسوولیتش در این حوزه به تمام کانونها برمیگرده و نه فیلم و عکس 

 


نکته دوم: اینکه در جشن ورودی جدید قرار بر داشتن غرفه نبود و تنها قرار بود یک میز به شورای هماهنگی کانونها تعلق بگیره که با وجود اینکه من شدبدا مخالف بودم با مشورت دبیر شورا به دلایلی پذیرفتیم. البته چاره ای هم نداشتیم :)
نکته سوم: در روز جشن ورودی ارشد ، غرفه های مراسم روز بعد که مربوط به موسسه ای خارج از دانشگاه بود در محوطه برقرار شده بود که این موضوع غیر قابل پیشبینی بود
نکته چهارم: من و دبیر شورای هماهنگی به این نتیجه رسیدیم ورودی ارشد برای ما با توجه به شرایط موجود و عدم توانایی تبلیغاتی در جشن معارفه به خصوص با شرایط موجود و کنسلی معارفه کارشناسی و همچنین ماهیت سخت جذبی بچه های ارشد و دکتری مفید نیست و بود و نبود کانونها و حتی دیگر تشکلها بر سر میزها سود اکملی نداره و باید راهکار دیگه ای یافت که یافتیدیم
نکته پنج: کانون موسیقی به دلیل حضور دبیر و اعضاش در جشن با پیش بینی حوادث غیر مترقبه معمول همیشکی و استفاده از تجربه گذشتشون با هماهنگی من پشت میز کانونها نشستند
نکته شش: تکرار میکنم دبیر و اعضای کانون موسیقی حضور داشتند که البته عدم حضور عده ای از بچه های فیلم و عکس به خاطر اکران میتونه توجیه پذیر باشه

نتیجه: از دید من و البته تجربیات سالهای گذشته ، حضور و عدم حضور کانونها به خصوص در برنامه ارشد تغییری در فرایند جذب نداشته و از همه مهمتر دبیر و تمامی مدیران اجرایی هر برنامه ای باید با حضورشون در بطن مراسمات کلان اینچنینی خودشون رو برای هر اتفاق غیر مترقبه و غیر معمولی مهیا کنند 

و البته تمامی کسانی که کار کانونی انجام میدهند و دلسوز کانون هستند در جذب منافع حداکثری برای کانون مسوولند 

  

ویرایش شده توسط مسول وبلاگ در تاریخ 10\8\94 ساعت: 11:48

نظرات 8 + ارسال نظر
طغیون چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 11:26

کلا من اون روز سرکار بودم دانشگاه نبودم

شکور چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 15:10

من ازین پست نکات منفی ای برداشت کردم. خوب نبود حاجی.
این پست باید در سیاست گذاری های کانون، لحاظ بشه!
نیاز به بررسی مفصل هست. من سعی میکنم پیشنهادم رو بدم.

شکور

مریم حیدری چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 20:54

به اقای غلامی :
شما که کارشناس کانون ها هستید و آقای حیدری دبیر شورای هماهنگی و مسئول همه ی کانون ها( نه تنها کانون فیلم .) در مقابل این ها . طبق رای نهاد تصمیم گیری مسئول مستقیم معارفه در کانون فیلم بنده هستم و من باید مطلع میشدم که بتونم بامشورت همه تصمیم بگیرم که آیا مهم هست و یا خیر. چون اولین کسی که در این مورد تو کانون مورد بازخواست قرار میگیره من هستم و من به کل اطلاعی نداشتم از این صحبت هایی که شما میگید و الانم باس جوابگوی چیزی باشم که ازش مطلع نبودم . بحث اینه .

سمانه سرداری چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 22:01

نکته ششم رو امروز آقای غلامی توی کانون اصلاح کردند متاسفانه مسئول وبلاگ هنوز تصحیح نکردن....نکته ششم منظور اینه که دبیر و اعضای کانون "موسیقی" حضور داشتن....به اشتباه دبیر و اعضا ما برداشت نشه

امیر حیدری پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 01:48

به خانم حیدری
در مورد اینکه نوشتید آقای غلامی باید به کانون اطلاع میداده و کانون و شما تصمیم میگرفتید. این قضیه اصلا در ارتباط با کانون نبوده که من یا آقای غلامی اطلاع بدیم به شما. من از طرف امور فرهنگی وظیفه داشتم برم بدون هیچ ارتباطی با کانون و خودم با هماهنگی با کسی که بهم وظیفه رو داده یعنی امور فرهنگی در بخش ارشد و دکتری شرکت نکردم. تنها مسئله ای که اینجا باقیست اینه که چرا اون میز به یک کانون داده شده. نباید این اتفاق می افتاد. واین قضیه رو هم من روز جشن ساعت نزدیکای سه که با مهدی رسولی رفتم تالار دیدم و متوجه شدم

نجاتى پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 14:20

به مسئول وبلاگ: چرا انقدر تاخیر دارید؟ از صبح دیروز که بهتون اطلاع دادیم چرا پست رو اصلاح نکردید ؟ چندبار تو کانون حضور داشتید بهتون یادآورى کردیم پست رو اصلاح کنید

چشم اصلاح میکنم؛)
از دیروز وقت نکردم برم پشت سیستم.
هانی_ مسول وبلاگ

به هان پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 14:24

علتی داره که از ادامه ی مطلب استفاده نمیکنی؟
شکور

مریم حیدری پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 16:25

به اقای حیدری :
من حرفم با اقای غلامی نبود و با شما بود .
شما نماینده ی کانون در شورای هماهنگی کانون ها بودید . که دبیر اون شورا شدید و نماینده کل کانون هام بودید. من هم نماینده ی کانونم تو بحث معارفه و هر تصمیمی که گرفته میشد چون مسئولیت هر اتفاقی که بیافته با منه . باید مطلع میشدم . منظور من اینه دبیر شورای هماهنگی وقتی با کارشناس کانون ها به یک تصمیم قطعی رسیده برای عدم شرکت تو این معارفه . چرا به کانون فیلم و نماینده اش منتقل نشده؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد