کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نقدی به آقای حیدری من باب معارفه

سلام
روز معارفه کارشناسی ارشد مطلع شدیم که کانون های هنری  میز داشتن و کانون موسیقی هم حضور داشته. به خانم حیدری اطلاع دادم و موضوع رو پیگیر شدم ازشون که بر اساس صحبت های دبیر مشخص شد که آقای حیدری از این موضوع مطلع بودن ولی خانم حیدری رو با خبر نکردن.

خانم حیدری بر اساس رای گیری انجام شده مدیر پروژه معارفه شدن و تمام اختیارات این پروژه با الزام به مشورت به ایشون واگذار شد؛ به نظر میاد وقتی آقای حیدری از معارفه ارشد مطلع شدن منطقا باید به مدیر معارفه اطلاع میدادن .  وقتی ایشون این کار رو نکردن، اینطور به نظر میاد که در مورد حضور یا عدم حضور کانون در معارفه ی ارشد، تصمیم گیری کردن.

ضمن توضیحاتی که داده شد در مورد کم کاری آقای حیدری بقیه دوستان توجه داشته باشن که تصمیمات رو بر عهده مدیر اجرایی بگذارن.

البته انتظار میرفت دبیر هم اقدامی، تذکری و کاری در این زمینه میکردن.

ممنون

نظرات 15 + ارسال نظر
امیر حیدری سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 23:55

دقیقا چی میگید خانم ترابی؟ طبق آنچه از دبیر شنیدین؟ مگه من و شما امروز در کانون نبودیم؟ چرا از خودم چیزی نپرسیدین؟ کی گفته من مطلع بودم که کانون موسیقی میز داشته؟ کی گفته که کانون ها میز داشتن؟ چرا در مسائلی که اطلاع ندارین صحبت میکنین؟ چرا وقتی اطلاع ندارین نمیپرسین؟ سریعا بلافاصله بعد این پست باید پست تکذیب و عذرخواهی بگذارید و این پست رو خط بزنید. شما چطور فهمیدین من چیزی رو میدونستم؟!!! خجالت بکشید خانم. شما یکباره دیگه هم حرکت زشت و بچه گانه ی دیگه ای کردین که فقط من و شما و شکور از اون آگاهیم، امیدوارم انگیزتون از این پست فقط کمک به کانون بوده باشه نه انگیزه هایی مثل انگیزه ی کار مورد اشاره.
سریعا توضیح بدین چرا وقتی من و شما امروز در کانون بودیم و شما سوالی به این مهمی داشتین چرا از من نپرسیدین؟!!!

شکور سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 23:55

شکورم
آیا این حقیقت داره؟ امیر؟ طغی؟

امیر حیدری چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 00:30

به خانم ترابی:
چرا به کامنت پاسخ نمیدید. الان 30 دقیقه است که شما میدونین من کامنت گذاشتم

به آقای حیدری چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 00:44

نت گوشی دارم و سرعتش پایینه و تا به لپ تاپ متصل بشه طول کشید
من در این مورد از دبیر و مدیر اجرایی معارفه مطلع شدم و عرض کردم بعد از خروج از کانون به طور کامل همه چیز رو از خانم حیدری جویا شدم.
قصد سوقصد و سو نیت به شما نبوده و منظور کم کاری یعنی سهل انگاری شما بوده؛ یعنی با اینکه از جریان مطلع بودید به هر صورت یاد نیاوردید که به مدیر معارفه بگید. و من به محض اطلاع از دبیر و مدیر اجرایی پست رو گذاشتم.
در ضمن آقای حیدری من رو از چیزی نترسونید؛ هر چی که فکر میکنید که من در این حیطه انجام دادم و زشت!! بوده میتونید مثل من در یک پست انتقادی بنویسید تا مورد تحلیل قرار بگیره
ترابی

امیر حیدری چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 00:51

سوال من اینه که چرا از خود من نپرسیدین؟ وقتی من امروز در کانون ببودم و شما هم بودین؟
مدیر اجرایی و دبیر از کجا میدونستن من چی مییدونم چی نمیدونم.

به آقای حیدری چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 01:02

من باز هم میگم بعد از رفتن از کانون به طور کامل از موضوع مطلع شدم و سریعا پست رو گذاشتم که مبنی بود بر صحبت های دبیر و مدیر اجرایی که با شما صحبت کرده بودن
نمیدونستم این پست انتقادی انقد شما رو به هم میریزه

شما چرا اسم نمینویسین خانم ترابی؟
هانی_مسول وبلاگ

امیر حیدری چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 01:10

سوال من اینه که چرا از خود من نپرسیدین؟ وقتی من امروز در کانون بودم و شما هم بودین؟
ما امروز در کانون هم صحبت بودیم. بعد رفتنتون شما به من زنگ زدین و ساعت 20:30 دقیقه اگه اشتباه نکنم اس ام اس دادیم مربوط به اکران. چرا از من نپرسیدین که چیزی میدونستم یا نه. من الان احساس میکنم کاملا یک طرفه به قاضی رفتین.
حداقل این پست میتونست جنبه سوالی داشته باشه.
مدیر اجرایی و دبیر از کجا میدونستن من چی مییدونم چی نمیدونم.

امیر حیدری چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 02:07

""بر اساس صحبت های دبیر مشخص شد که آقای حیدری از این موضوع مطلع بودن ولی خانم حیدری رو با خبر نکردن.""

این قسمتی از پست شما است. شما کی با آقای طغیانی صحبت کردین؟؟
من الان با دبیر (آقای طغیانی) صحبت کردم و ایشون کلا تکذیب کردند که همچین حرفی زده اند. مهم ترین بند استنادی پست شما درست نیست.

ترابی چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 07:49

من باز هم میگم بعد از رفتن از کانون به طور کامل از موضوع مطلع شدم و سریعا پست رو گذاشتم که مبنی بود بر صحبت های دبیر و مدیر اجرایی که با شما صحبت کرده بودن
نمیدونستم این پست انتقادی انقد شما رو به هم میریزه

غلامی- کارشناس کانونها چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 09:02

سلام
ممنون میشم پست من رو نه در نظرات بلکه در صفحه اول بگذارید
نکته اول آقای حیدری دبیر شورای هماهنگی کانونهاست و از لحاظ آیین نامه وزارت علوم چیزی شبیه دستیار کارشناس و یا سخن گوی دانشجویی کانونها و مسوولیتش در این حوزه به تمام کانونها برمیگرده و نه فیلم و عکس
نکته دوم: اینکه در جشن ورودی جدید قرار بر داشتن غرفه نبود و تنها قرار بود یک میز به شورای هماهنگی کانونها تعلق بگیره که با وجود اینکه من شدبدا مخالف بودم با مشورت دبیر شورا به دلایلی پذیرفتیم. البته چاره ای هم نداشتیم :)
نکته سوم: در روز جشن ورودی ارشد ، غرفه های مراسم روز بعد که مربوط به موسسه ای خارج از دانشگاه بود در محوطه برقرار شده بود که این موضوع غیر قابل پیشبینی بود
نکته چهارم: من و دبیر شورای هماهنگی به این نتیجه رسیدیم ورودی ارشد برای ما با توجه به شرایط موجود و عدم توانایی تبلیغاتی در جشن معارفه به خصوص با شرایط موجود و کنسلی معارفه کارشناسی و همچنین ماهیت سخت جذبی بچه های ارشد و دکتری مفید نیست و بود و نبود کانونها و حتی دیگر تشکلها بر سر میزها سود اکملی نداره و باید راهکار دیگه ای یافت که یافتیدیم
نکته پنج: کانون موسیقی به دلیل حضور دبیر و اعضاش در جشن با پیش بینی حوادث غیر مترقبه معمول همیشکی و استفاده از تجربه گذشتشون با هماهنگی من پشت میز کانونها نشستند
نکته شش: تکرار میکنم دبیر و اعضاش حضور داشتند که البته عدم حضور عده ای از بچه های فیلم و عکس به خاطر اکران میتونه توجیه پذیر باشه

نتیجه: از دید من و البته تجربیات سالهای گذشته ، حضور و عدم حضور کانونها به خصوص در برنامه ارشد تغییری در فرایند جذب نداشته و از همه مهمتر دبیر و تمامی مدیران اجرایی هر برنامه ای باید با حضورشون در بطن مراسمات کلان اینچنینی خودشون رو برای هر اتفاق غیر مترقبه و غیر معمولی مهیا کنند

و البته تمامی کسانی که کار کانونی انجام میدهند و دلسوز کانون هستند در جذب منافع حداکثری برای کانون مسوولند.

امیر حیدری چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 14:57

به خانم ترابی:
جواب کامنت های من داده نشد. بعد از دو کامنت قبلی من (که در زیر دوباره تکرار میکنم) شما کامنت گذاشته اید و پاسخ ندادید.

1- سوال من اینه که چرا از خود من نپرسیدین؟ وقتی من امروز در کانون بودم و شما هم بودین؟
ما امروز در کانون هم صحبت بودیم. بعد رفتنتون شما به من زنگ زدین و ساعت 20:30 دقیقه اگه اشتباه نکنم اس ام اس دادیم مربوط به اکران. چرا از من نپرسیدین که چیزی میدونستم یا نه. من الان احساس میکنم کاملا یک طرفه به قاضی رفتین.
حداقل این پست میتونست جنبه سوالی داشته باشه.
مدیر اجرایی و دبیر از کجا میدونستن من چی مییدونم چی نمیدونم.

2-""بر اساس صحبت های دبیر مشخص شد که آقای حیدری از این موضوع مطلع بودن ولی خانم حیدری رو با خبر نکردن.""

این قسمتی از پست شما است. شما کی با آقای طغیانی صحبت کردین؟؟
من الان با دبیر (آقای طغیانی) صحبت کردم و ایشون کلا تکذیب کردند که همچین حرفی زده اند. مهم ترین بند استنادی پست شما درست نیست.

به آقای حیدری چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 16:03

من نگفتم که خودم با آقای طغیانی صحبت کردم. خانم حیدری با آقای طغیانی صحبت کردند.
و علت کژ فهمی شما از این عبارت به این خاطره که باید قیدی این وسط میگذاشتم که به خاطر اشتباه تایپی و انشایی بنده جا مونده و این جمله من ادامه جمله "به خانم حیدری اطلاع دادم و موضوع رو پیگیر شدم ازشون که" است و منظور اینه که خانم حیدری از دبیر پرسیدن
ترابی

توضیحی در مورد اشاره ی امیر به من چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 16:28

امیر به خانم ترابی گفته که:
شما یکباره دیگه هم حرکت زشت و بچه گانه ی دیگه ای کردین که فقط من و شما و شکور از اون آگاهیم، امیدوارم انگیزتون از این پست فقط کمک به کانون بوده باشه نه انگیزه هایی مثل انگیزه ی کار مورد اشاره.


تو تلگرام امیر به یاد من آورد که منظورش چیه. امیر یه جمله رو به یاد من آورد از سمت خانم ترابی. جمله ای که تا جایی که منه شکوری یادمه، خانم ترابی به شکلی نسبتاً خودمونی به امیر گفته بود. والا از نگاه من، صرف همون جمله چیز ویژه یا خاص یا حتی به قول امیر، بچه گانه ای نیومده. و حتی میشه تو وبلاگ در خصوصش صحبت کرد. من نمیدونم چرا امیر گفتن اون جمله رو یه کار دیگه و بچه گانه میدونه. مگه اینکه علاوه بر جمله ای که من به یاد آوردم، چیز دیگه ای هم باشه.

ولی در خصوص بقیه ی عبارات امیر باس عرض کنم، به نظر میاد که امیر در این نظر خواسته بگه که شاید خانم ترابی، فقط و فقط قصد تخریب شخصیت امیر حیدری رو داشته. چنانچه خانم ترابی اونچه به عنوان مستند نقدشون گفتن رو، از خودشون در آورده باشن، واقعاً میشه به این «تخریب» هم فکر کرد. این قضیه به شفاف سازی خانم حیدری که همش خانم ترابی به جملات ایشون استناد میکنن و کلاً گفته ان که نقد رو بر اساس حرف خانم حیدری نوشته ان، نیاز داره. امیدوارم خانم حیدری بیان بگن که آیا خانم ترابی بدون استدلال و استناد و به صورت فی البداهه و روشن بودن مسئله چنین نقدی گذاشته ان یا اینکه انتقال از سوی خانم حیدری دقیق و روشن رخ داده، و یا حتی اینکه مشکل از سوبرداشت خانم حیدریه.

شکور

مریم حیدری چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 21:22

طبق چیزی که زیر پست خود اقای طغیانی ام نوشتم و میتونید بخونید من روز سه شنبه با اقای طغیانی صحبت کرده بودم وایشون گفتن که آقای حیدری اطلاع داشتن که البته امروز در مورد این حرف زدیم دبیر هم حضور داشتن و قرار شد خود اقای حیدری کامنت بذارن و بگن جریان رو که انگار ایشونم دیر مطلع شدن . قضیه اینه که خانم ترابی به حرف های من و گفته های طغیانی استناد کردن و انتقاد بوده صرفا .

به خانم ترابی و مسئول وبلاگ پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 14:23

معلوم هست چرا اصلاً ادامه ی مطلب رو گذاشتید کنار؟؟؟؟؟؟؟
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد