کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

خودتان قضاوت کنید !

سلام .

همونطور که همه میدونید من از اولی که این پروژه رو قبول کردم  . که  اول معارفه بود و بعد  به یک اکران کشوری با هدف معارفه تبدیل شد با مشورت جلو رفتم .  درتمامی مراحل گزارش کار دارم و حتی جایی که  که طبق رای گیری که برای مدیریت من شده بود هیچ گونه الزامی برای رای گیری نداشتم رای گیری کردم که اگر کسی مخالفه یا فکر میکنه

که این فیلم ارزشش رو نداره یا به هر دلیل دیگه ای مخالفه بیاد و اعلام بکنه . و این حتی قبل از این بود که من صحبتی با تهیه کننده داشته باشم  

 

یعنی قبل از هرکاری تو وبلاگ اعلام کردم، رای گیری کردم و بعد برای صحبت با تهیه کننده اقدام کردم که این کار رو هم باز با مشورت   بزرگتر های کانون انجام دادم

 رای گیری با 17 رای موافق و  یک رای مخالف به اتمام رسید و من تلاشم رو برای اکران شروع کردم به همراه همه ی اون دوستانی که هرطور تونستند کمک کردند و دم همشون هم گرم . اما از همون روز  مدام دارم پشت سرم میشنومکه عده ای میگن  فیلم خوب نیست یا اصلا چرا اکران کنیم ؟ 

من نشنیده گرفتم ادامه دادم .  اما حرف اینه که اصلا چرا باید همچین چیزی شنیده بشه ؟این حرف ها  نه تنها خستگی رو به تن من و بقیه میذاره بلکه  تمام دوستانی که مشغول فعالیت هستند رو دلسرد میکنه و در این شرایطی که شکر خدا بلیط فروشی به نحو احسن در جریانه و  ما بر خلاف انتظارمون داریم با همین میزهای بلیط فروشی حتی عضو جمع میکنیم(و حتی این اعضا هم دارن تو بلیط فروشی کمک ما میکنند) و در واقع پروژه به هدف خودش داره میرسه اصلا نمیفهمم که چرا هنوزم میشنوم که این حرف ها تو کانون حتی جلوی ورودی های جدید زده میشه ! آیا این حرف ها تاثیری جز خراب کردن جو داره ؟ جز اینه که انرژی منفی تزریق میکنه به من و بقیه؟

 گذشته از این چرا این حرف ها مدام پشت سرمن مدیر اجرایی زده میشه در حالی که زمان حضور من نه تنها ازین صحبت ها نمیشه بلکه اتفاقا دارن تشویقم میکنن به این کار!این که این حرف ها داره مدام غیر مستقیم زده میشه به من خیلی حس بد و منفی القا میکنه . 

   من که برای تمام کارها مشورت و رای گیری کردم و میتونستید مخالفت خودتون رو اعلام کنید؟ اصلا با این حرف ها قراره به کجا برسیم و چرا؟ البته که تو کانون آزادی بیان وجود دارهوهرکسی میتونه نظرش رو آزادانه بیان کنه  اما خودتون نگاهی به اینطور رفتار بکنید و بعد خودتون نسبت به  حرف هایی که پشت سر من زده میشه و مسائلی که دقیقا درموردش رای گیری انجام شده و حالا دیگه داره اجرا میشه قضاوت کنید و بگید که این ها چه مفهمومی رو منتقل میکنه ؟آیا این صرفا آزادی بیانه  یا تلاش برای کم کردن ارزش کار بچه ها ؟ قضاوت با خود شما !  

 

بعدم دوستان !  خیلی خوشحال میشم بدونم از کجا به این نتیجه رسیدید فیلم مزخرفه اونم وقتی اصلا ندیددش . در حالیکه نه تنها چندنفری از بچه ها که  فیلم رو دیدن پسندیدن  بلکه حتی تو تایم های بلیط فروشی میشه فهمید که اون هایی که فیلم رو دیدن راضی بودن و خندیدن . حالا واقعا فیلم مزخرفه  یا این حرف ها هدف 

دیگه ای رو دنبال میکنن ؟


بیش از این حرفی نیست . شب خوش .

       

نظرات 4 + ارسال نظر
جهان سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 22:15

:(

شکور سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 22:21

اگر صحت داشته باشه:
این پست غم انگیز و خطرناکیه! شما که تو کانون کسی باهاتون ذره ای مشکل نداشت که! شما دیگه چرا؟!
درسته که آزادی بیان داریم، ولی چیزی که برام توصیف میکنید، بحث آزادی بیان نیست! «پشت سر حرف زدن» در زمان انجام بلیط فروشی... !
منم نمیدونم اصلاً این فیلم خوبه یا نه، ولی وقتی رای گیری انجام شده و داره اکران میشه، دیگه این کارها چیه؟!!!
متاسفانه نمونه های ناجوری در گذشته مثل این داشته ایم. امیدوارم تکرار تاریخ نباشه.
همچنین یه سری از مفاهیمی که من قبلاً در پست «لنگش کن» آورده بودم هم الان بهم منتقل شد.
جهت پی بردن به صحت یا سوتفاهم، به عنوان یکی از اعضای نهاد تصمیم گیری، به صورت خصوصی از شما و دبیر من خودم پیگیری میکنم
شکور

امیر حیدری چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 02:12

بسیار کار زشتی میکنند. لطفا بگید چه کسانی پشت سر شما صحبت میکنن تا بشه باهاشون برخورد کرد.

به مسئول وبلاگ و خانم حیدری پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 14:21

چرا از ادامه ی مطلب استفاده نمیکنید؟
شکور

من با گوشی گذاشتم . نتونستم بزنم بره ادامه مطلب .
مریم حیدری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد