کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت بخش تبلیغات فیلم "قندون جهیزیه"

اول اینکه خیلی خیلی تشکر میکنم از تمام کسانی که واسه تبلیغات کمک کردند. واقعا ممنون؛)

دوم اینکه یه تبلیغات جزئی واسه روز شنبه داریم که ازتون خواهش میکنم روز شنبه برای کمک بیایید.

سوم اینکه دم همتون گرم ؛) 

 


 فعالین؛

طراحین(پوستر،بنر، تراکت، بلیط،استند):سعید چراغعلی ، کیمیا برخورداری، ساجده احمدی


تبلیغات:

فریدا حصاری

بهداد احمدی

مریم حیدری

سعید حاجی حسینی

سمانه سرداری(پسته نیار)

مهراد عبقریان

سعید ایزدی

مسعود زرگر

فرانک نجاتی

مجتبی طغیانی

پریسا جهانی پور

هدی سرکشیک

سیما ترابی

امیرعباس حیدری

ساجده احمدی

فریماه سیفی

هانی بختیاری


اگه کسی از قلم جا مونده اعلام کنه تا بررسی شه؛) 





نظرات 5 + ارسال نظر
شهرزاد رمضانی سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 14:28

من

کیمیا برخورداری سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 19:59

سر دیوید جوناتان استرنج سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 20:12

خسته نباشن همگی. گل کاشتید.

فاطمه غلامی جلال سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 20:17

سلام
من دانشجویی داروسازی دانشگاه تهران هستم، میخواستم بدونم چهطور برای اکران فیلم قندون جهیزیه هماهنگ کردید ؟ و اینکه آیا لازمه هزینه ای به تهیه کننده پرداخت بشه برای اکران ؟
اگر کمکم کنید ممنون میشم

مریم حیدری سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 20:36

خیلی ممنونم ازتون آقای بختیاری . گل کاشتید . مرسی .

خواهش میکنم ؛) وظیفه ست
هانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد