کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نقدی به آقای حیدری من باب معارفه

سلام
روز معارفه کارشناسی ارشد مطلع شدیم که کانون های هنری  میز داشتن و کانون موسیقی هم حضور داشته. به خانم حیدری اطلاع دادم و موضوع رو پیگیر شدم ازشون که بر اساس صحبت های دبیر مشخص شد که آقای حیدری از این موضوع مطلع بودن ولی خانم حیدری رو با خبر نکردن.

خانم حیدری بر اساس رای گیری انجام شده مدیر پروژه معارفه شدن و تمام اختیارات این پروژه با الزام به مشورت به ایشون واگذار شد؛ به نظر میاد وقتی آقای حیدری از معارفه ارشد مطلع شدن منطقا باید به مدیر معارفه اطلاع میدادن .  وقتی ایشون این کار رو نکردن، اینطور به نظر میاد که در مورد حضور یا عدم حضور کانون در معارفه ی ارشد، تصمیم گیری کردن.

ضمن توضیحاتی که داده شد در مورد کم کاری آقای حیدری بقیه دوستان توجه داشته باشن که تصمیمات رو بر عهده مدیر اجرایی بگذارن.

البته انتظار میرفت دبیر هم اقدامی، تذکری و کاری در این زمینه میکردن.

ممنون

گزارش فعالیت امور اکران کشوری فیلم قندون جهیزیه

 همه چیز به خوبی و به لطف تیم خوبم در جریانه .  بخش اعظم تبلیغات انجام شده  که باید از آقای بختیاری تشکر کنم  که مدیریت کردند و  یک بلیط فروشی بسیار خوب  رو داریم تجربه میکنیم که ممنون از خانم جهانی پور .  فعالین این روزها بسیار زیادند . حتی ورودی های جدیدی داریم که دارن عالی کار میکنن و دم همشون گرم .  فعالین هر بخش رو مدیرانی که تعیین کردم اعلام خواهند کرد .  

 همچنین مرسی از خانم ترابی و آقای ایزدی . به لطف این دوستان   تا حالا کارگردان اومدنش حتمی شده . همچنین افسانه چهره آزاد رو هم برای روز اکران حتمی خواهیم داشت . برای حضور دیگر عوامل هم هم چنان تلاش میکنیم . هم چنین مرسی از آقای قاسمی 

فعالین :  بختیاری- جهانی پور - ایزدی - ترابی - خودم



گزارش فعالیت: جزوات خانم کوزه چیان

طبق هماهنگی های انجام شده، 5شنبه، ایشالا کاظم فاضلی جزوه ها رو از خانم کوزه چیان تحویل میگیرن، و شنبه، با همکاری خانم حیدری، بین ساعت 7/5 تا 8 به کانون منتقل میکنن.

شکور/مدیر اجرایی

ما نمونه‌ی یک کانون تیپیکال و عادی هستیم!

ساعت، دم دمای 5 عصره و توی دانشگاه شهید بهشتی پرنده پر نمی‌زنه.

خورشید پشت کوی شهدا قایم شده و پنهانی گرد طلا می‌پاشه به زیر ابرهای بریده بریده‌ای که آسمون بالای ساختمون آی تی رو پوشوندن.

ولی تو همین دانشگاهِ خالی و ابری که داره بعد از یه روزِ سنگینِ علمی و پژوهشی ( و شاید حتا عاطفی!) اولین نفس های استراحت عصرانه‌ش رو می‌کشه، یه سری آدمِ گلِ متعهد وجود دارن، که تو سکوت، دم دادن به دمِ خسته‌ی دانشگاه، پشت میز‌های سفید، روی صندلی‌های پلاستیکی و ناراحت سفید نشستن و منتظر خریداری هستن که می‌دونن دیگه خبری ازش نیست.

ولی خب... مسئولیت قبول کردن دیگه! باید تا تهش بمونن!


 

ادامه مطلب ...

خودتان قضاوت کنید !

سلام .

همونطور که همه میدونید من از اولی که این پروژه رو قبول کردم  . که  اول معارفه بود و بعد  به یک اکران کشوری با هدف معارفه تبدیل شد با مشورت جلو رفتم .  درتمامی مراحل گزارش کار دارم و حتی جایی که  که طبق رای گیری که برای مدیریت من شده بود هیچ گونه الزامی برای رای گیری نداشتم رای گیری کردم که اگر کسی مخالفه یا فکر میکنه

که این فیلم ارزشش رو نداره یا به هر دلیل دیگه ای مخالفه بیاد و اعلام بکنه . و این حتی قبل از این بود که من صحبتی با تهیه کننده داشته باشم  

ادامه مطلب ...

اعلام پروژه شخصی اکران فیلم مرگ ماهی

با سلام به همه ی کانونی ها

همونطور که در جریان هستید من به شکل یه پروژه شخصی  ترم قبل میخواستم یه اکران داشته باشم به نفع انجمن ام اس و خب همونطور که در جریان هستید به دلیل نبود تالار  اون اکران لغو شد.

با مشورت  دوستان فیلم "مرگ ماهی" ساخته ی روح الله حجازی  رو انتخاب کردم و یه صحبت کوتاه باهاشون داشتم و موافقت ضمنی ایشون رو گرفتم.


خوب باشید





گزارش فعالیت بخش تبلیغات فیلم "قندون جهیزیه"

اول اینکه خیلی خیلی تشکر میکنم از تمام کسانی که واسه تبلیغات کمک کردند. واقعا ممنون؛)

دوم اینکه یه تبلیغات جزئی واسه روز شنبه داریم که ازتون خواهش میکنم روز شنبه برای کمک بیایید.

سوم اینکه دم همتون گرم ؛) 

 

ادامه مطلب ...