کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

وضعیت نابسامان -دربازکن ها

یک هفته سنجاق


دوستان عزیز توجه کنید:

تقریبا حدود دو هفته ی پیش پستی راجع به روز ها و ساعتهای دربازکن ها گذاشتم که در آن خانم زهرا حسینی در 3 روز این مسولیت را بر عهده داشتن.در طی این دو هفته  این طور که من مشاهده کردم ایشون در هیچ یک از ساعات مسولیت خود در کانون حاضر نبودن.با پیگیری هایی که انجام دادم دیروز ایشون به من گفتن که درگیریشون زیاد شده و قادر نیستن دربازکن باشن.

با توجه به اینکه زمان هایی که ایشون دربازکن بودن زمان های حساسیه لطفا هرچه سریع تر کمک کنین و زمان های خالیتون رو بگین.

فعلا این روزها و ساعت ها دربازکن نداریم:

شنبه:10 تا 12 ـــ 15 تا 17

یک شنبه: 14 تا 16

سه شنبه:11 تا 16

چهارشنبه:11 تا 17

نظرات 4 + ارسال نظر
ساجده احمدی پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 15:14

چهارشنبه 11 تا 12

سمانه سرداری پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 16:42

شنبه ها...هردو تایم رو میتونم,,,چهارشنبه ها ۱۲ تا ۱۷ اگه اساتید محترم تغییر ندن کلاس ها رو

کاشانی سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 20:07

سلام عرض میکنم خدمت تمامی دانشجوبان محترم دانشگاه شهید بهشتی
میخواستم بدونم فقط فقط این برنامه های کانون مربوط به دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی میشه یا اجازه هستش که دانشجو های دیگه که کانون فیلم ندارن در دانشگاه های سراسری تهران این بر نامه ها استفاده کنن

سلام خدمت شما دوست عزیز
امکان استفاده از برنامه های کانون مختص دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی نیست بلکه تمامی دانشجویان دانشگاه ها میتوانند از برنامه ها استفاده کنند.
هانی_مسول وبلاگ

Dr Sadeghi سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 22:37

سلام
دوستان من تصمیم دارم فیلم Ocean Heaven رو با همکاری کانون شما توی دانشگاه نمایش بدم و از اساتید دانشکده روانشناسی برای تحلیل فیلم دعوت کنم.
این فیلم محصول سال 2010 است که به نمایش زندگی یه نوجوان دارای اختلال اتیسم (نوعی بیماری روانی) پرداخته.
ممنون میشم راهنمایی بفرمایین.
پیشاپیش از همکاری شما سپاسگزارم
صادقی: دانشجوی دکتری روانشناسی بالینی دانشگاه شهید بهشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد