کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورت جلسه دومین جلسه ترم جدید/ پست از طرف خانم ماندانا ایران نژاد

صورتجلسه :


دومین جلسه هفتگی کانون در روز دوشنبه 30 شهریور از ساعت 12 تا 13 برگزار شد.


حاضران : ترابی, نیک نژادی, خانم احمدی, جهانی پور, عبقریان, بختیاری, علیرضا جهانی پور, آقای حیدری, ایزدی, صالح آبادی, سرکشیک و ایران نژاد.

 

موارد مورد بحث :


1. خانم جهانی پور از دوستان خواستند وقت های خالی خود را تا سه شنبه به اطلاع ایشان برسانند تا برای بلیط فروشی سامان داده شود.


2. آقای بختیاری فرمودند در صورت قطعی شدن اکران, کار تبلیغات را بر عهده می گیرند و در نتیجه روزهای شنبه و یکشنبه نیروی کمکی زیادی برای تبلیغات در کل دانشگاه نیاز خواهند داشت.


3. در ادامه, صحبت های آقای بختیاری مربوط به تحویل کلیپ مشاوره به همراه آقای شکوری در روز یکشنبه بود که به آرم و متن آن نقدی وارد شده و نیاز به اصلاحات دارد.


4. خانم ترابی در رابطه با بودجه برای اکران فیلم «قندون جهیزیه» یک نظر مشورتی خواستند و قرار بر این بود که همان روز به طور حضوری با تهیه کننده بر سر هزینه ها صحبت شود.


5. آقای حیدری فرمودند که سایر کانون ها برنامه خود را برای معارفه هماهنگ کرده اند و طبق بند آخری که بنا به معارفه مشترک مطرح کردیم, به احتمال زیاد یک معارفه مشترک خواهیم داشت و هر کانون به سهم خود کارهای اجرایی را انجام می دهد.


6. با وجود مختار بودن خانم حیدری در بحث معارفه و تصمیم گیری های آن, آقای ایزدی دوستان را به ارائه نظرات و پیشنهادهایشان در این رابطه دعوت کردند که به تصمیم گیری کمک شود.


7. در رابطه با بازدید از شهرک سینمایی یا باغ موزه دفاع مقدس, آقای حیدری صحبت هایی کردند که البته قطعی نیست اما زمان آن احتمالاً چند روز قبل از محرم باشد.


8. اقای ایزدی در رابطه با سیستم گفتند که مسئول ندارد و تا زمانی که کاندیدا برای این سمت پیدا شود, دبیر میتواند با حفظ مسئولیت اختیار را تفویض کند.


9. آقای حیدری : Hard آماده است اما آقای غلامی به دبیر تحویل نداده اند و گفته اند به آقای حیدری می دهند که ایشان تحویل نگرفتند.


10.  خانم صالح آبادی پیشنهاد فیلمبرداری از مراسم معارفه را دادند برای این که متریال ساخت کلیپ های آینده باشد و قرار شد جزئیات آن با خانم حیدری هماهنگ شود.


11.  گزارش آقای عبقریان از فیلمشان : راش ها آماده است, تدوینگر و صداگذار را مشخص کرده اند, دوشنبه جلسه اول تدوین است.


12.  آقای حیدری : طبق صحبتی که در آخرین جلسه کانون انجام شد, قرار بود از اکران ها کم شود و بقیه فعالیت ها زیاد شود که دوستان تا کنون چندان پروژه ها و کلاس ها را در دست نگرفته اند. همچنین صحبت هایی در مورد کلاس عکاسی با خانم حسینی, کلاس ژانر و نقد فیلم مطرح شد.


با پوزش جهت کمی ها و کاستی های احتمالی


ماندانا ایران نژاد


 


نظرات 3 + ارسال نظر
امیر حیدری سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 15:45

ممنون خانم ایران نژاد. فقظ بند 12 "آخرین روز کانون" اشنباها " آخرین جلسه کانون" نوشته شده است.

جهان جمعه 3 مهر 1394 ساعت 13:54

بسیار هم ممنون :) چه خوب و کامله...

ماندانا ایران نژاد جمعه 3 مهر 1394 ساعت 14:18

ممنون که تذکر دادین آقاى حیدرى، این اشتباه شنیدارى من بود و عذر مى خوام. از مسئول وبلاگ خواهش مى کنم اصلاح بشه... ممنون.

چشم؛)
هانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد