کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رای گیری معاونت آرشیو

تا یکشنبه شب سنجاق است.

برای معاونت آرشیو این ترم تنها آقای یوسفی فر اعلام آمادگی کردند و به نظر من هم برای این سمت مناسب هستند پس دوستان لطف کنند موافقت یا مخالفت خودشون رو در رابطه با معاون آرشیو بودن آقای یوسفی فر در این ترم و مسئول آرشیو بودنشون در ترم آینده اعلام کنند. متشکرم

مهلت رای گیری و سنجاق : دو هفته   مهلت رای گیری: دو هفته . 

مهلت رای گیری تا یکشنبه شب 29 شهریور

ویرایش شده توسط نگارنده در تاریخ 18 شهریور ساعت  20:56

ویرایش شده توسط نگارنده در تاریخ 27 شهریور ساعت 20:34

نظرات 27 + ارسال نظر
سمانه سرداری چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 20:59

موافق

مریم حیدری چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 21:03

موافق

ساجده احمدی چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 21:33

حق رای داران:
م.حیدری
ب.احمدی
حسینی
حصاری
شکوری
بختیاری
محمدنیا
طغیانی
ا.حیدری
عبادی
حاجی حسینی
عطارپور
رسولی
قدوسیان
عبقریان
جهانی پور
زرگر
سرداری
برخورداری
رمضانی
س.احمدی
ترابی
نجاتی
قاسمی
سمندری
اسدی
مساعد
دشتی

طغیون چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 21:39

موافق

شهرزاد رمضانی چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 22:06

موافق

شکور چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 22:25

فعلاً ممتنعم
معین بسیار کم پیدا بوده
من که در وبلاگ اثری از آثارش نمی بینم
در لوکیشن رو نمیدونم
فعلاً ممتنعم تا رای گیری به حد نصاب برسه

شکور

zahra hoseini پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 17:17

موافق

امیر خیدری پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 21:39

کمونم یه 4،5 ماهی باشه اصلا معین رو ندیدم. کی اعلام آمادگی کرد؟ تو پست که نبود!!
شما فقط سه روز دنبال معاون گشتید اون هم از راه دور یادتون باشه که باید حداکثر تلاشتون رو برای معرفی سه نفر به خرج بدید و در صورتی که هیچ رقمه کسی پیدا نشد میتونید با تعداد کمتر رای گیری رو انجام بدید.
مسئول اساسنامه هم وارد بشن. به نظر من فعلا رای گیری کنسل بشه و یا حداقل نهاد تصمیم گیری طبق اختیاری که اساسنامه بهش داده، خودش چندتا گزینه اضافه کنه.

جهان پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 23:26 http://zehnemariz.blogsky.com

مخالف

سمانه سرداری جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 00:14

به آقای حیدری
والا آقای یوسفی فر اگه اشتباه نکنم تو سه تا رای گیری شرکت کردند یا اعلام آمادگی کردند اما به دلیل شهرستانی بودنشون برا تابستون رای نیاوردن...این ترم هم من انتخاب شدم. اما یادمه برا آرشیو همیشه میخواستن مسئول بشن...از طرفی قبلا هم گفته بودن برا آرشیو برنامه دارن...والا دوستان تمایلی نشون ندادن و خودم هم فرد دیگه ای که دل بده به کار ندیدم.
طبق صحبتی که باهاشون داشتم گفتن این ترم میتونن معاون بشن.
اگه به خاطر کم سر زدن به وبلاگ هم دوستان مخالفتی دارن اون رو دلیلش رو نمیدونم و خودشون بیان دفاع کنن...اما خیلی ها هستن که تابستون به وبلاگ کم سر زدند.
باز هم هرچی صلاح است.

برخورداری جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 16:52

چون خیلی وقته آقای یوسفی فر رو تو کانون ندیدم مخالم

شکور جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 18:31

نظرم رو عوض میکنم
به نظر من معین رفتاری از خودش نشون نمیده که ما به این نتیجه برسیم که خودش رو عضوی از کانون می دونه...
شهرستانی بودن هم به هیچ عنوان توجیه خوبی نیست
معین در گذشته ی دور، به شدت و خوب بحث اینستاگرام رو شروع کرد و حتی به پایان رسوند و استفاده از این بحث، به تلاش معین بر میگرده... ولی تا جایی علاقه ی معین به اینستاگرام هم در این تلاشش دخیل بود.
من برای روز کانون هم از کمک معین استفاده کردم، ولی هیچ وقت، به غیر از بحث اینستاگرام، تلاش و حرکتی که به صورت ابتدا به ساکن از معین شروع شده باشه، به یاد ندارم. نه در فعالیت ها، نه در بحث ها و نه در مسائل دیگه.
بعد از اینستاگرام هم دیگه من اصلاً رفتاری که در راستای منافع کانون باشه از معین ندیدم.
با اینکه معین با اون سبیل ها، بچه گلیه و برای کانون هم کار کرده، ولی بر بنده، علاقه ی معین به اینکه «عضوی از کانون باشه» احراز نشده

و دیگه بیشتر ازین دلیل برای رای مخالف نیازه؟

مخالفم

شکور

ترابی جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 22:24

. این یه باگی که توی اساس نامه پیدا شده که نمی تونه مسئول لزوما سه نفر خودش رو پیدا کنه و حتی بیشتر کسایی که توی این بازه سه نفر رو معرفی کردن یک یا دو نفرشون کاملا فرمالیته بوده. پس روند به این صورت بوده که فرد مسئول تلاشش رو می کنه، ولی اگه به سه گزینه نرسید همون تعداد کمتر رو معرفی کنه
پس قانونا الان نمیشه این رای گیری رو کنسل کرد چون هیچ معیار خاصی نیست که بشه گفت خانم سرداری نهایت تلاشش رو نکرده.( به دلیل وسایل ارتباطی نمیشه گفت لزوما کسی که تهران نیست تلاشش رو نکرده چون می تونه تلفنی این کارو بکنه)
2. اگه بخوایم به این صورت رای گیری رو کنسل کنیم باید تمام رای گیری های قبلی هم گه زیر سه نفر بودن کنسل بشه
3. اگه به نظر فردی آقای یوسفی فر توی وبلاگ نیست و یا حتی در لوکیشن مدت زیادی است حضور نداشته ( سه ماه تابستون کلا موجهه، زمان امتحانا رو هم بهش اضافه کنیم نبود فرد توی 4 ماه اخیر در لوکیشن منطقیه و دلیل بر رفتن اون فرد از کانون نیست) می تونه رای مخالف بده و دلیل نمیشه که رای گیری کنسل بشه. اگه نهاد تصمیم گیری رای مخالف بده خود به خود رای گیری نتیجه نداشته و باید دوباره رای گیری بشه
4. کلا قانونی مشکل نداره اگه نهاد تصمیم گیریی گزینه داره که رای بهش بده و اصلا مهم نیست توی گزینه های خانم سرداری نیست. اگر هم که گزینه نداره و به نظرش زمان لازم داره می تونه رای مخالف بده تا گزینه بهتر پیدا بشه

درمورد نظر خانم ترابی جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 22:44

آفرین به خانم ترابی... خیلی جزئی و دقیق
آفرین


عرض شود که یک رای گیری وقتی شروع بشه، فقط با پایان اون رای گیری منطقاً و قانوناً میتونه تمام بشه


دو تا نظر دیگه هم در مورد ناقص باقی ماندن یک رای گیری هست:
1- مسائل مربوط به رای گیری رو رعایت نشده باشه. که این مورد فقط میتونه به نظر من به رای گیری دبیر مربوط بشه.

2- نظری هم هست که یه رای گیری بتونه با یه رای گیری دیگه متوقف بشه. یعنی رای گیری اینکه رای گیری قبلیش ناقص بمونه و ادامه پیدا نکنه که این مورد هم مشکلات دموکراتیک داره و سرش بحث بسیاره

شکور

سمانه سرداری شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 00:12

ممنون از توضیحات خانم ترابی

اسدی شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 00:38

این که مدتیه تو لوکیشن نیستن دلیل قانع کننده ای نیست.
فکر میکنم در اکران هابیت هم مدیر اجرایی بودن-اقلا خوب کار کردن- و این برای کانونی بودن و خود را عضوی از کانون دونستن کافیه به نظرم.
اطلاعات فیلمی خوبی هم دارند که به نظرم برای یه مس‍‍‍‍‍‍ٔول آرشیو کافیه.
پس رای موافق میدم.
امیدوارم توضیحاتم بتونه به بقیه اعضای تصمیم گیری هم کمک کنه.

فریدا حصاری شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 18:38

با توجه به همه صحیت هایی که شده
موافق

مریم حیدری شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 18:45

ممنون از خانم ترابی
به نظرم یه کم دوستان جبهه میگیرند. آقای یوسفی قبلا نشون دادند که اگر بخوان کاری رو انجام بدن خیلی هم خوب انجامش میدن پس چرا بهشون این فرصت رو ندیم ؟ اینکه این مدت نبودن هم خب دلیلش مشخصه . تا حالا چند بار دیگه ام برا آرشیو شخصا کاندید شدن ولی هر دفعه چون کاندید دیگه ای اولویت بوده رای نیاوردن . همه میدونیم که همیشه به کار گرفتن اعضایی که جدید بودن و کم کار هدف کانون بوده پس این بارم به نظرم باس این رو در نظر داشت و فرصت داد .
من همون طور که قبلا گفتم موافقم .

به خانم حیدری شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 20:42

چه نظر پخته ای...
آورین.
چه بحث جالبی شد.
ولی من همچنان روی نظرم هستم.
ما داریم یکی از مدیران کانون رو انتخاب میکنیم. نه مثلاً یه کارمند جزء
برای این سمت، علاوه بر کارایی، نیاز به احساس تعلق درست و درمون وجود داره.

شکور

امیر حیدری شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 20:46

نه من جبهه نگرفتم وبه شخصه معین رو دوشت دارم. ولی همچنان میگم به نظر من جا داشت زمان بیشتری صرف پیدا کردن کاندیدا بشه.

سمانه سرداری شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 23:19

بنده قبل از گذاشتن پست اعلام آمادگی ، حواسم به چند نفر بود اما متاسفانه بنا به دلایلی حذفشون کردم( از جمله دل ندادن به کار در ایام تابستون در سمت ها یا فعالیت های دیگه) (درسته من الان تهران نیستم اما به وبلاگ سر میزنم مداوم و طبیعتا اگر گزارش فعالیتی قرار بگیره می بینم)...قبلا هم گفتم آقای یوسفی فر رو به این دلیل انتخاب کردم چون چند سری اعلام آمادگی کردند اینبار هم باهاشون وقتی صحبت کردم مشتاق بودند.
این کامنت برای جهت دادن به موافقت یا مخالفت نهاد تصمیم گیری نیس . صرفا برا دفاع از خودمه که کم کاری نکردم.
در ضمن این یه بند از اساسنامه است:
مسئول سمت موظف است که اگر زمانی متوجه شد که معاون شرایط و صلاحیت انجام وظایف مسئولیت خاص در پروسه ی مسئولیت آینده را از دست داده، این موضوع را به نهاد تصمیم گیری اطلاع و با صلاحدید نهاد، به انجام مجدد پروسه ی انتخاب معاون، اقدام نماید

اگر آقای یوسفی فر رای هم بیارن در صورتی که ببینم صلاح نیست ترم بعد مسئول باشن ،فورا به نهاد تصمیم گیری اطلاع خواهم داد.

مریم حیدری شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 23:35

به اقای شکوری:
متشکرم.
والا به نظرم زیادی سخت میگیرید. خب امکانش وقتی هست که اگر دیدیم که معاون خوبی نیستند از مسوول شدن ایشون جلوگیری بشه و خانم سرداری هم اگر اینطور باشه اطلاع میدن. سخت گیریه زیادیه یه ذره این قضیه. بعدم خب ادم وقتی مسئولیت داشته باشه به مراتب احساس تعلق بیشتری هم پیدا میکنه همین خود من وقتی مسئول ارشیو شدم حضورم خیلی جدی تر شد. بازم خب شمام حق رای خودتون رو دارید.

به اقای حیدری : البته من منظورم به شما نبودا . کلی گفتم

به خانم حیدری شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 23:48

جای بحث هست و استدلال در مقابل استدلال
ولی موضوع اونقد سنگین نیست که بخوام ادامه بدم
به هر حال بسیار عالیه که چنین استدلالات پخته ای داره رخ میده
خانم سرداری هم که مثل یه حقوقدان به اساسنامه استناد کرده ان
خعلی خوب و خفنه

شکور

معین یوسفی فر یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 00:38

سلام دوستان عزیز کانونی
متاسفانه قسمت نشد در تابستان در خدمت باشم و باالطبع نتونستم حضور فیزیکی داشته باشم در باب حضور در وبلاگ هم چون پیاپی در مسافرت بودم و دسترسی پایینی به اینترنت داشتم پیگیری هایم کم بود ولی در باب ارشیو و مساله مکانیزه کردن آن تلاش هایی کردم که اگر به سمت معاونت نایل شدم حتما با عزیزان و مسئول ارشیو در میان خواهم گذاشت

امیر حیدری یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 12:53

دروود بر تو معین. آفرین این شد، اعلام کاندیداتوری وقتی تو وبلاگ باشه خیلی قشنگ تره.

عبقریان یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 22:28

موافق

ساجده احمدی دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 22:14

موافق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد