کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت: روز اول فیلمبرداری کلیپ مشاوره

 

 فعالین:

شکور

هان

رسولی

خانم دشتی

خانم مساعد

بهداد

مسود زرگر

مجتبی طغیانی

خانم جهانی پور

خانم حسینی

خانم احمدی

مریم حیدری

خانم اسدی

سمندری

خانم قدوسیان

خانم ترابی

سعید حاجی حسینی

احسان عبادی

نیلوفر مردیها

امیر حیدری

عبقریان

اضافه شده در ساعت 21:30 در 15 شهریور: خانم برخورداری

-------

اگه کسی از قلم ذهن من و هانی بختیاری جا مانده، در نظرات به من اطلاع بده

شکور- مدیر اجرایی

نظرات 4 + ارسال نظر
اسدی شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 23:43

سمانه سرداری یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 00:06

کیمیا برخورداری یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 21:17

من فعال حساب نمیشدم؟

البته. من اشتباه کردم. شکور

مریم حیدری یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 22:45

خسته نباشید همگی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد