کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

آخرین اعلام فعالین وبلاگ در تابستان + پایان مسئولیت من و ...

سلام . 

همون طور که همه میدونید فردا شروع ترم جدید دانشگاهه و این یعنی  مسئولیت من در وبلاگ هم به پایان میرسه . بعد از ده ماه مسئول وبلاگ بودن  عجیب به نظر میرسه که بگم مسئولیتم تموم شده اما به هر حال از فردا آقای بختیاری مسئول وبلاگ خواهند بود برای ایشون آرزوی موفقیت میکنم و  خلاصه کمی و کاستی در کار من دیدید یا  کسی ناخواسته ناراحتی پیدا کرد  حلال بفرمایید . 

سعی کردم  تا اینجا تمامی پست ها در دسته ی درست خودشون قرار بگیرند . امیدوارم ازاین به بعدم با همکاری بقیه همه ی پست ها دسته بندی و برچسب درست داشته باشند . 

- برگه ی مسئولین سمت ها به روزآوری شده  تنها دو معاون لوکیشن و کامپیوتر که تعیین نشده بودند به لیست اضافه نشدند .  

-  ممنون از پریسا جهانی پور  و آقایان زرگر و بختیاری که هر وقت من مشکلی برام پیش میومد و نمیتونستم به وبلاگ رسیدگی کنم هوامو داشتند . بسیار ممنون .  

و این هم  فعالین اخرین روزهای ترم تابستان : 

 

خانم ها و آقایان : 

شکوری 

م . حیدری 

طغیانی 

محمدنیا 

قاسمی 

جهانی پور

رمضانی 

عطارپور

سرداری

نجاتی 

برخورداری

بختیاری 

بهداد احمدی 


نظرات 6 + ارسال نظر
زهرا حسینی جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 22:17

بهترین بوووودی واقعا

مرسی لطف داری خانوم
مریم حیدری

شهرزاد رمضانی جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 22:18

خسته نباشی عزیزم

ممنونم خانوم
مریم حیدری

بهداد جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 22:22

چه بغضی توی پست بود. :دی شنیدیم که از بهترین مسئولین وبلاگ تاریخ کانون بودید، و چیزی که دیدیم هم چندان دور ازین به نظر نمی رسه.

عالی بودید خانم. ایشالا همه جای زندگیتون همینقدر عالی باشید و بتابید.

پ.ن) دیدید مسئولیتتون تموم شد و سردر کانون به دار آویخته نشدید؟ نگفتم؟ :دی

لطف دوستانه البته .ممنون.
مرسی از لطفتون.
باور کنید از بیخ گوشم رد شد:)))))))
مریم حیدری

شکور جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 22:40

پیش ما بمونید حاج خانم...(صدای گریه، شیون و یقه دریدن های جمعیت...)

ایشالا در سمت های دیگه خواهم بود
مریم حیدری

جهان شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 00:03 http://zehnemariz.blogsky.com

:)

سمانه سرداری شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 00:15

عالی بودی,خسته نباشی

متشکرم عزیزم
مریم حیدری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد