کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

آخرین اعلام فعالین وبلاگ در تابستان + پایان مسئولیت من و ...

سلام . 

همون طور که همه میدونید فردا شروع ترم جدید دانشگاهه و این یعنی  مسئولیت من در وبلاگ هم به پایان میرسه . بعد از ده ماه مسئول وبلاگ بودن  عجیب به نظر میرسه که بگم مسئولیتم تموم شده اما به هر حال از فردا آقای بختیاری مسئول وبلاگ خواهند بود برای ایشون آرزوی موفقیت میکنم و  خلاصه کمی و کاستی در کار من دیدید یا  کسی ناخواسته ناراحتی پیدا کرد  حلال بفرمایید . 

سعی کردم  تا اینجا تمامی پست ها در دسته ی درست خودشون قرار بگیرند . امیدوارم ازاین به بعدم با همکاری بقیه همه ی پست ها دسته بندی و برچسب درست داشته باشند . 

- برگه ی مسئولین سمت ها به روزآوری شده  تنها دو معاون لوکیشن و کامپیوتر که تعیین نشده بودند به لیست اضافه نشدند .  

-  ممنون از پریسا جهانی پور  و آقایان زرگر و بختیاری که هر وقت من مشکلی برام پیش میومد و نمیتونستم به وبلاگ رسیدگی کنم هوامو داشتند . بسیار ممنون .  

و این هم  فعالین اخرین روزهای ترم تابستان : 

 

ادامه مطلب ...

گزارش فعالیت: اصلاحیه ی قانون اینستاگرام به اساسنامه اضافه شد

با اعلام رای آوردن این قانون توسط مسئول احراز حق رای، قانون اصلاح شده ی مربوط به صفحه ی اینستاگرام کانون به اساسنامه اضافه شد. همچنین تعارضی که این قانون با قانون دیگر کانون در رابطه با اینستاگرام وجود داشت، در اساسنامه، اعمال و به علت آن، اشاره شد.

عباس شکوری - مسئول اساسنامه

اعلام نتیجه رای گیری معاونت مالی

اعلام موافقت با خانوم حیدری یا عدم موافقت؟! 

تعداد ۱۲ رای موافق

با حد نصاب ۷ رای

با خانوم حیدری موافقت شد؛) تبریک ؛)

آغاز به کار معاونین تابستان در کسوت مسئولین اصلی سمت های ترم پائیز

با توجه به اینکه مطابق با تقویم دانشگاه، فردا، ترم جدید شروع میشه، با عنایت به ماده 5 فصل معاونت سمت در اساسنامه ی کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی، مدون شده ی یکم تیرماه سال 92 با اصلاحات بعدی، از فردا، معاونین سمت های فعال در تابستان، مسئولین اصلی آن سمت و در مقابل کانون فیلم و عکس، نسبت به تمامی مسائل مربوط به سمت خویش، پاسخگو، خواهند بود.

عباس شکوری - مسئول اساسنامه در ترم تابستان.

رای گیری ابقای مسئول سیستم.

تا یک شنبه شب سنجاق است 

حقیقتا تمایل ندارم سه ترم متوالی یه سمت رو داشته باشم، اما اگه چاره ای نیست قبول وظیفه می کنم.


تا یکشنبه شب مهلت رای گیری است.


پ.ن) تا پایان مهلت سنجاق بشه.