کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پاره ای توضیحات

طغیانی با من تماس گرفت و در مورد وضعیت فیلمم پرسید . پست شکوری هم در مورد الزام عرفیه مدیران اجرایی هر پروژه هم دیدم .

چنتا نکته می گم و تمام :

1.من اصولا به وبلاگ سر نمی زنم و دسترسی ندارم . همچنین  اگر هرقسمت از فیلم تموم می شد ، در مورد اون قسمت در حد یک پیغام هم که شده خبری می رسوندم .

2.هرچند پیشبرد تدوین  از نیمه ی کارهم می گذشت اما بنابر دلایلی مثل خراب بودن و کیفیت نامطلوب بعضی از راش ها  کار فعلا به حالت تعلیق در اومده و  بنابر دلایل دیگری می بایست از نو شروع بشه .

3.کیفیت صداها اصلا خوب نیست . بعد از مشورت با فردین قاسمی نظر به این شد که تمام  فیلم دوبله شه که مسلما پروسه ی طولانی ای خواهد بود .

4.خود بنده درگیر پروسه ی کنکورم هستم و به مراتب پیشبرد کار هم با سرعت خیلی کندتری پیش خواهد رفت . خود من پیگیر تر از هرکسی هستم برای حصول نتیجه ی کار .

5. این فیلم در حکم بدهیه منه به کانون فیلمه دانشگاه بهشتیه . به محض دریافت خروجی  کار، به عنوان اولین اقدام نسخه ی نهایی رو در سیستم کانون خواهم ریخت .

والسلام

نظرات 3 + ارسال نظر
طغیون یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 00:07

مرسی بابت اطلاع رسانیت

شکورم یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 00:26

به نظر من که حالا حالاها تا پایان مهلت عرفیت برای تولید فیلم، وقت داری. ولی به هر حال باس گزارش فعالیت بدی. اگرم خودت دسترسی نداری، با کسی تماس بگیر که به جای تو گزارش بنویسه در وبلاگ. اگرم کارت معلق شده، یه طوری باس روشن کنی که ما از کی باید توقع شروع دوباره ی کارهات رو داشته باشیم. مخصوصاً که این قضیه در مهلت عرفی تولید موثره.

مسئول اساسنامه

بهداد یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 03:25

دمتون گرم. کم پیدایید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد