کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

امکان ارتباط و همکاری مشترک

با سلام خدمت شما عزیزان 
ریاضی هستم از کانون های فرهنگی دانشگاه خواجه نصیر. 
جسارتا غرض از مزاحمت من مدتیه که صحبت هایی با آقای علم الهدی، مسئول گروه هنر و تحربه داشتم که به نتایج خوبی برای آغاز اکران دانشگاهی این گروه رسید. 

خواستم اگر امکانش باشه شماره ای از شما داشته باشم برای صحبت درباره این موضوع و انشاالله آغاز یک همکاری مشترک. 


پاینده باشید 

فرهاد ریاضی



* شماره تماس ایشون هم موجوده . 

نظرات 6 + ارسال نظر
بهداد جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 15:26

:)

سعید ایزدی جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 15:36

من کمک می کنم برا تدوین

زرگر جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 15:45

خیلی هم خوب، دبیر حرف بزنه باهاشون ببینیم چی میشه.

برخورداری جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 16:04

چه خوب
ایشالا که انجام بشه

طغیون شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 16:42

کمکی از دستمون بر بیاد در خدمتیم

فرهاد ریاضی جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 18:31

با سلام و سپاس
آیا من می تونم شماره تلفنی از دوستان کانون برای ارتباط داشته باشم؟
فرهاد ریاضی
کانون فیلم و عکس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
شماره تماس: 09359524420

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد