کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دکترین: یک باگ عجیب درخصوص مسئول و فعالیت خود اینستاگرام

پیش از نوشتن از اینکه متن مشکلات نوشتاری داره و عامیانه نوشته شده معذرت میخوام.

مطابق با مسئولیتم باید مسئله ی مطرح شده رو اطلاع سانی می کردم:  

هانی بختیاری (معاون کنونی ارتباطات اینترنتی و مسول اینستاگرام) یک باگ در خصوص مواد مربوط به تعیین مسئول اینستاگرم کشف کرده:

مطابق با رای ای که با پیگیری ها و تلاش های معین یوسفی انجام شد و تبدیل به ماده ای از اساسنامه شد، معاون ارتباطات اینترنتی، همون مسئول اینستاگرامه.

حالا ما می دونیم که معاون، ابتدای هر ترم مسئول ارتباطات اینترنتی میشه و تا دو هفته وقت داره که سه گزینه برای معاونت خودش پیشنهاد بده

از طرفی نهاد تصمیم گیری هم دو هفته وقت داره که از بین پیشنهادات ارائه شده یا مواردی که خودش تشخیص میده، یه نفر رو معاون کنه

در بهترین شرایط، این جریان میتونه تا 4 هفته طول بکشه که در عمل دیده ایم این قضیه خیلی بیشتر از اینها طول میکشه

حالا سوال اینجاست، از لحظه ای که مسئول پیشین میره و معاون مسئول ارتباطات اینترنتی میشه، ما با خلاء حضور فردی در سمت معاونت ارتباطات اینترنتی مواجهیم. با توجه به اینکه این فرد، همون مسئول اینستاگرام هم هست، ما عملاً و قانوناً در ابتدای هر ترم، به مدت 4 هفته، به شکلی قانونی و مشروع، مسئولی برای اینستاگرام کانون ندارم و همچنین اینکه مسئول ارتباطات اینترنتی هم حق دخالت در مدیریت اینستاگرام نداره. یعنی 4هفته ی اول هر ترم، اینستاگرام، تعطیل میشه.

این یه باگه عجیب در اساسنامه ی کانونه.

مخصوصاً اینکه اینستاگرام کانون هر روز داره مهمتر میشه و با شروع سال تحصیلی هم فکر کنم اهمیتی هم شان وبلاگ پیدا کنه.

اول اینکه ببینید این مشکل چطوری باید حل شه و پیشنهاد بدید

ثانیاً اینکه من به عنوان مسئول اساسنامه مطابق با همون اساسنامه موظفم که پیشنهادم رو بدم. پیشنهاد من همون چیزیه که در زمان رای گیری برای مسئولیت اینستاگرام بهش رای دادم و استدلالم رو گفتم. میتونید به این پست مراجعه کنید. ولی در هر حال، خلاصه اش رو بخوام بگم پیشنهاد میکنم که دوستان با توجه به استدلالات پیشین (که در پست مورد اشاره میتونید بخوید) و همچنین باگ مکشوفه ی جدید، دست از حمایت از گزینه ی «مسئولیت اینستاگرام بر دوش معاون ارتباطات اینترنتی است» بردارند و بپذیردن که «اینستاگرام هم جزوی از روش های ارتباطات اینترنتی بوده و مدیر ارتباطات اینترنتی، مثل وبلاگ مسئول اون هم باشه و اگه لازم داشت، موقتاً خودش کسی رو برای رتق و فتق امور اینستاگرام تعیین کنه.»

 

به این موضوع فکر کنید و اطلاع بدید.

شکور-مسئول اساسنامه

نظرات 7 + ارسال نظر
کاظم فاضلی جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 23:32

موافق

شهسواریان جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 23:33

چقدر این اینستاگرام کانون دردسرسازه

بابا شما بی خیال نمیشید ها.
من دارم یه دکترین می نویسم در خصوص ارتباط بین اینستاگرام و وبلاگ کانون. منتظر باشید توی اون دکترین مفصل صحبت کنیم.
شکور

زرگر شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 00:12

منم دقیقا تو همون پست گفتم که مسئول ارتباطات باس مسئول بشه متاسفانه رای نیاورد و گرنه الان مشکلی نبود. فعلا پیشنهادم این هست که مسئول ارتباطات هم کاری کنیم حق دخالت داشته باشه .(مثلا برا اون چار هفته)

پیشنهاد من، تغییر قانونه.
ما قوانین رو میذاریم تا ببینیم در عمل جواب میدن یا نه
الان این قانون با باگ مواجه شده
آیا بهتر نیست از بیخ عوضش کنیم به جای اینکه ترمیمش کنیم؟
شکور

محمد گلخندان شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 12:14

والا باگ نیست اصلا
اون زمان که رای گیری شد برای معاونت ارتباطات اینترنتی من دیر تر کاندید شدم . بختیاری رای اورد . خانم حیدری گفت : بختیاری اول ترم مهر مسول ارتباطات اینترنتی میشه و برای معاونت رای گیری میشه .
میشه راحت رای گیری معاونت ارتباطات اینترنتی رو زود تر برگزار کرد

به گلی شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 19:46

باگه
چون قانوناً اختیار 4 هفته بی مسئولیتی اینستاگرام موجه شده
این باگ هم ربطی به داستان نامزد شدن تو نداره
شکور

هانی یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 11:45

نظر من تغییر قانونه.

مریم حیدری سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 02:27

منم قبلا تو همون رای گیری هم گفتم این جریان داستان داره قشنگ. به نظرم از ترم اینده اینستاگرام بره دست همون مسئول ارتباطات اینترنتی. بعد اون شخص یا خودش کار اینستا رو انجام بده یا زیر سمت تعیین کنه یا با صلاح دید خودش بده به معاونی که تعیین کرده. اینجوری نمیشه که دو هفته چهار هفته یا اصن یه هفته اینستاگرام که داره اهمیتش هم هی روز به روز بیشتر میشه بدون مسئول و روهوا بمونه.

نظر منم تغییر قانونه
مریم حیدری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد