کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

این یک خداحافظی نیست!

   همچین که فارغ التحصیل میشی، همچین که جزو قدیمیا میشی، همچین که کم کم اسمت از لیست فعالین حذف میشه، همچین که دیگه تو عکسهای دسته جمعی، اکثریت جدید میشن و تو دیگه نمیشناسی و میشه گفت همچین که از عکسهای دسته جمعی حذف میشی ...

حس می کنی که بوی کهنگی و نا گرفتی و وقت خداحافظیت رسیده.

   آخرین نمره ی لیسانسم چهل روز پیش اومد و این یعنی تمام.

بدو بدو های اکرانها، پوستر زدن ها، جلسه ها، پنج شنبه ها، مسئولیت ها و خیلی چیزهای دیگه – منطقاً- تمام.

ولی اگر من آدم منطقیی بودم، این دلناز نبودم. به هر حال من دوست دارم باز هم باشم و فعال باشم. همین. :)


بنده و آقای فرامرزی -دبیر وقت کانون- در حال چانه زنی برای گرفتن مجوز اکران با آقای صالحی زاده - مدیر آن زمان. 

تصویر متعلق به مستند کانون است.


نظرات 12 + ارسال نظر
جهان جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 22:31 http://zehnemariz.blogsky.com

دلناز

زرگر جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 22:32

درود خانم طلاکوب.از بهترین مسئولان سابق وبلاگ
ایشالا باز هم باشید و فعالیت کنید.

شکور جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 22:41

اونقد فارغ التحصیلی به بودن در این کانون، نامربوطه، که این پست صرفاً می تونه یه ذکر خاطره باشه...
مخصوصاً شمایی که خونه تون هم به کانون نزدیکه
(عضوی میشناسم که اصلاً دانشجوی بهشتی نبوده، چهارساله عضو تولیدی خفن کانونه و یه روز هم محل زندگیش تهران نبوده، یا عضو دیگه ای میشناسم که دو ساله فارغ التحصیل شده، خونه اش کرجه، و الان نه تنها یه عضو فعاله بلکه دومین سمت مهم کانون رو داره مدیریت میکنه...)
پس شما همچنان عضو کانونید
مگه اینکه خودتون، نیاید، نباشید و نخواهید
ایشالا که بخواید، بیاید و باشید
شکور

کیمیا برخورداری جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 23:28

محمد گلخندان جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 23:34

این پست منو خیلی وسوسه کرد که این کامنت طولانی رو بزارم
من همین چند وقت پیش یک پست مربوط به چهار سال کانون نشینیم نوشتم .
رشته ای که من توش پذیرفته شدم این طوریه که دانشگاه بهشتی و یک دانشگاه در کرج(ترجیح میدم اسم نبرم) این رشته رو ارائه میدن . داشتم مقایسه میکردم امکانات و هیات علمی این دو محل رو باهم . اونجا هم یک کانون فیلم و عکس داره , فغالیت های این کانون فیلم و عکس با افتخار در سایت اصلی دانشگاه شون نوشته شده . من فکر می کنم اگر هر کدوم از اعضای کانون لیست کوتاه این فعالیت ها رو ببینند از خنده غش می کنند ! اصلا قابل مقایسه با کانون فیلم و عکس شهید بهشتی نیست .
با این اوضاعی که کانون فیلم و عکس بقیه دانشگاه ها دارند , من فکر می کنم کانون یه سر و گردن از بقیه بالاتره و احتمالا اعضایی که فارغ التحصیل میشند زمانی که دلشون تنگ میشه ترجیح می دن به همچین جایی برگردتد .
خانم طلاکوب همکلاس من بود , فکر کنم تقریبا هم زمان وارد کانون شدیم , می دیدم که برای فعالیت های کانونی و عکاسی خودش همیشه جدی بود .
البته من در مورد خودم نظرم اینه که : ترجیح میدم ارتباطم با کانون از طریق همین وبلاگ باشه , همیشه وبلاگ رو میخونم و ترجیح میدم اعضای کارآمد تری جای منو پر کنند (روی اون کاناپه بشینن) . من استفاده خودم رو از کانون بردم و حالا منتظرم ببینم تقدیر آیندم رو به کجا میبره . به قول یه نویسنده : می رود راه پیوسته تا آن سو .
ولی باز تاکید میکنم , برای اعضایی که هستند , اعضایی که میان , اعضایی که فارغ التحصیل میشند : هیچ تشکل فیلم و عکاسی در هیچ دانشگاهی قوی تر از اینجا نیست .

طغیون شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 01:04

ایشالا که بیشتر تو کانون ببینیمتون...

کاظم فاضلی شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 01:19


من هم اخرین نمرم حدود یک ماه پیش اومد و مدتیه به این دست چیزها خیلی فکر می کنم. چیزی مینویسم که پست کنم اما نمی کنم،که یک روز پستش می کنم بالاخره. اما تنها چیزی که فعلا میتونم بگم اینه که من هم "دوست دارم باز هم باشم و فعال باشم."
در کنار جدیدتر ها، هم دوره ای ها و قدیمی تر ها

هانی یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 03:04

محمدمهدی رسولی کهکی یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 08:17

تو این کانون چند مدل آدم داریم
بعضیا خوبن،بعضیا خاصن،بعضیا معرکه ن . . .
به نظر من خانم طلاکوب از خوب های خاص کانون هستن
و انشاالله ک می مونن
با شناختی ک من ازشون دارم حتما زود ب زود دلشون تنگ می شه و میان
تصویرم متعلق به بنده س
کهکی خودشیرین

شهسواریان یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 22:50

آره باو خداحافظی چیه ...
من که همیشه به کانون فیلم سلام می کنم

مریم حیدری سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 21:10

درود بر دلناز عزیز

توفیقی پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 22:42

احساساتمان را برانگیختی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد