کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اطلاع رسانی و سوال از مسئول اساسنامه و مالی

دروود بر کانونی های عزیز:
عرض شود که قبل از تعطیلات جناب غلامی اومدند پیش من و عطار  و پیشنهاد ساخت یک فیلم کوتاه کلیپ طور رو برای امور فرهنگی مطرح کردند.
من به آقای غلامی گفتم که آیا این پیشنهاد رو به کانون مطرح میکنه؟ و ایشون گفتند خیر. قبلا به کانون گفته شده و کسی قبول نکرده و به طور خاص داره به من (ا.حیدری) و مصطفی عطار پور میسپره پروژه رو و نه به کانون و مسئولیتش هم با خودتون دو نفر هست. من و مصطفی بعد از یکم بررسی پروژه رو قبول کردیم.
این پست ، هم جهت اطلاع رسانی به اعضای کانون نوشته شده و هم جهت استفتاء در مورد قانون 10%.

نظرات 1 + ارسال نظر
پاسخ به استفتاء دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 15:13

حرام است...



---------------
البت مطابق با چیزی که گفتید، همه چیز ردیفه.
فقط با این توصیف اینطور به نظر میاد که حتی کار رو به کانون نسپرده اند با این الزام که شما دو نفر انجام بدید.
کلا سه مدل هست:
1- به کانون می سپرم تا به هر صورتی که میتونه انجام بده
2- به کانون می سپرم به شرطی که حیدری و عطار بسازن
3- به حیدری و عطار می سپرم و به کانون ربطی نداره
در مورد اول، هم بار مالی داشتیم هم مزایده - با فایده ی تجویز استفاده از امکانات
در مورد دوم، فقط بار مالی داشتیم - با فایده ی تجویر استفاده از امکانات
در مورد سوم، نه مزایده داره نه بار مالی - ولی بچه ها برای استفاده ی غیر عرفی از امکانات کانون مجبور به رای گیری برای استفاده ی شخصی هستن

با وصفی که کردی، مورد سوم در این مصداق محققه

شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد