کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اعلام نتیجه رای گیری مقررات صفحه ی اینستاگرام

با حد نصاب   ۸.  رای

تعداد. ۱۶ رای موافق  و تعداد ۱ رای مخالف

قوانین  رای اوردن و تصویب شدن :)

مشورت پروژه ای

در ترمی که پیش رومون هست می خوام یه نمایشگاه کتاب برگزار کنم که فقط مختص فیلم و عکس باشه، از انتشارات مختلف. با تخفیف و طوری که خودمون هم از معاونت فرهنگی بخوایم که برای کتابخونه چند تا کتاب بخریم. پیش خودم گفتم خب کتاب های دیگه هم بشه، مثل ادبیات و روانشناسی. اما بعد به این نتیجه رسیدم که این جور نمایشگاه ها رو بارها و بارها انجمن های مختلف دانشگاه برگزار کردن و اگه تخصصی باشه تازه تر و جالب تره. ولی چیزی که هست اینه که ممکنه اونقدر استقبال نشه به دلیل اینکه کتاب ها فقط در این حوزه است. 

در مورد اینکه مکان برگزاری کجا باشه هم فکر کردم ولی کجا بهتره رو نمیدونم، خود کانون باشه یا دانشکده های مختلف یا ...

حالا نظرتون رو بگید در مورد این پروژه.

روزهای شلوغ دلقک - گزارش فعالیت و فعالین

همین الان که دارم این متن رو می نویسم (ساعت 19:47 دقیقه 2/5/94،) سیستم در حال خروجی گرفتن از اولین نسخه ی 15 دقیقه ایه تصویر کار هست. این خروجی تا به حال 18 ساعت طول کشیده و به احتمال دیگه 6 ساعت دیگه هم طول خواهد کشید. یعنی اولین خروجی 24 ساعته ای که من تجربه کرده ام. البته خروجی 6 ثانیه ی سکانس ساعت تردید، به تنهایی سه روز تمام طول کشیده بود که قطعاً رکوردش پا بر جا خواهد ماند. همچنان تصویر، صدا و موسیقی به صد در صد خودشون نرسیده ان ولی قرار هست که ایشالا جمعه اولین خروجی تمام شده ی کل فیلم رو داشته باشیم.

فعالین دیروز: محیط، شکوری، مردیها، تدریس، فرازنده مهر

فعالین امروز، شکوری، محیط، فرازنده مهر


شکورم