کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

True detective / تیتراژ ابتدایی

تیتراژ ابتدایی عالی کاراگاه واقعی 



نظرات 5 + ارسال نظر
سمانه سرداری پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 19:28

جهان پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 19:41

خعلی خوبه تیتراژه

طغیون جمعه 19 تیر 1394 ساعت 01:57

2تا قسمت اولشو دیدم....شخصیت پردازیاش خوبه و خط داستانیشم بد نیست...کند بودن ریتمشم قابل تحمله....ولی در کل من وختی 10 دقیقه اول گیم اف ترونو یا بیریکینگ بد رو دیدم همون تا اخر فصل یک هر کودومشون رفتم ااما قسمت اول این سریال این کششو برا من درست نکرد

سعید ایزدی جمعه 19 تیر 1394 ساعت 03:48

به آشوب:

1. ببین دقت کن که این فصل دوم سریاله. به نظر من اون نکته ای که گفتی باید تو رو ترغیب کنه که تا آخرش رو ببینی مربوط به فصل اول میشه که در مورد این سریال به نظرم فصل اولش این کارو کرد.
2. به نظرم این که یه سریال ترغیب کننده باشه یه فاکتوره که قبول دارم این فصل این فاکتورو نداره ولی در کل فاکتورهای مثبت دیگه مثل خط داستانی و شخصیت پردازی که گفتی باعث میشه که سریال خوبی باشه.
3. ممنون از نظرت

شکور جمعه 19 تیر 1394 ساعت 15:42

بسیار بسیار عالی و عجیب

شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد