کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

در مورد تبدیل وبلاگ کانون به سایت

کامنت دریافتی از طرف آقای علیرضا محمودی کامل آباد


سلام
دوستان گفتن که بیام اینجا کامنت بدم. ببینید من خب سال آخر علوم کامپیوترم. توی این چند سال فعالیت های فرهنگی زیاد داشتم. با اعضای کانون حدودی آشنام چن تاشون دوستای عزیز ما هستن. حالا من بعد از چند سال دیدم که ای بابا کانون به این خفنی،‌ یه سایت نداره :|  
این وبلاگ واقعن درب و داغونه 
بابا وبلاگ رو چه به این پستا...
برای همین به ذهنم اومد کمک کنم که یه سایت بزنین. ینی خودم براتون میزنم. سایت با وبلاگ خب خیلی فرق میکنه. شما همین سیستم بلاگ رو دارین اما دیگه وبلاگ نیست. ضمنن یه شخصیت و اعتبار به کار میده. سایت یک مالکیته که به نام فرد حقیقی یا حقوقی ثبت میشه. اونجا در اختیار شماست. میتونید توش هر کاری از جمله خرید و فروش انجام بدین. از جمله فروش بلیط هاتون. ضمنن دیگه طراحیش دست ماست. این قالب خسته کننده و ضعیف بلاگ اسکای چیه آخه ؟ 
خیلی کارا میشه کرد باهاش. خیلی معتبر تر میکنه کارتون رو بابا
درباره قیمت هم خب بحث زیاده. ببینید بستگی به توان شما داره. سایتی که کانون نیاز داره،‌حداقل دو ملیون تومن میخواد. ضمنن هزینه های جانبی از جمله هاست و دامین هم داره. اما من به عنوان طراح و خدمات دهنده برخورد نمیکنم، به عنوان دانشجو و فعال فرهنگی کار میکنم باتون. همیشه دوس داشتم برا کانون یه کاری کنم قبل فارق التحصیلی. اینم این. مجانی نمیشه،‌چون معتقدم جز برای مستمند کار مجانی شگون نداره. اما خب دیگه.
سر قیمت میتونیم با هم بحث کنیم.
شماره تلفن من هست 09203223019

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدمهدی رسولی پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 09:51

من از این دوست ممنونم بخاطر پیشنهادشون...
چندین سال هست که این موضوع توی کانون مطرح هست.من از زمان دبیری محمدفرامرزی راد یادم میاد شاید قدیمی تر ها قبل ترش رو هم تو خاطرشون باشه . . .
اما خب ما خودمون کسی مثل علی محیط رو برای این کار داریم و صد البته نمی دونم چرا این قضیه با وجود کسی مثل ایشون همین جور مسکوت مانده . . .

zahra hoseini دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 03:51

فکر بدی نیس...طراحای قدر سایت هستند برای طراحی یک سایت خوب در حد کانون و میشه از آن ها کمک گرفت...
به نظرم آقای شکوری باید با دقت درباره انتخاب طراح خوب فکر کنند چون قرار هست هزینه هم پرداخت شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد