کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دکترین: وظایف مسِول اینستاگرام/اهداف اینستاگرام

قبل از اینکه پیشنهادی مبنی بر اهداف و وظایف مسول اینستاگرام رو بگم یه توضیحی داشتم راجع به اینستاگرام و مسول اینستا :اینکه میخوام بگم به نظرم ما یه دوره تازه رو شاید پیش رو داشته باشیم از این جهت که کانون و وبلاگ به طور گسترده تبلیغ میشند، به طوری که شاید بعضی از دانشجویان اصن نمیدونن ما وبلاگ داریم و یا اینکه شاید با ماهیت کار کانون آشنایی چندانی ندارند و نمیدونن سیستم کانون چه طوره، و اینکه میگم دوران تازه اینه که زین پس مخاطبان عام کانون چند برابر میشن. و به نظرم مسول اینستاگرام باید به درستی وظایفی که تبدیل به قانون میشن رو اجرا کنه و اینکه برخوردش با اشخاص تو اینستاگرام مناسب باشه(همون جواب دادن کامنت و ...).

یه سری وظایف رو عباس شکوری در پست دکترینش اورد که منم اینجا یه سری وظایفو میگم البته بعضیاش شبیه اوناس با اندکی تغییر:  

1_افرادی که علاقه دارند عکسهایی مبنی بر اهداف اینستاگرام را در صفحه منتشر کنند بایستی تا عکس و کپشن مورد نظر خود را به دست مسول اینستاگرام سپرده(از طریق دایرکت،ایمیل و...) و مسوول اینستاگرام موظف است ظرف مدت 24 ساعت تصویر را در صفحه بگذارد مگر:

الف- افزایش تعداد پست های پیج کانون که بیم لوس نمودن پیج را به وجود می آورد با تایید دبیر

ب- عدم رعایت خطوط قرمز که با الزام به مشورت با مسئول اساسنامه

 

2_مسوول اینستاگرام باید اهداف پیش رو را به ترتیب اولویت و مهم بودن انجام دهد و حق منتشر کردن هیچ گونه عکس و تبلیغاتی خارج از اهداف و وظایفش را ندارشته باشد.


3_مسول اینستاگرام باید فقط بچه های کانون و پیج های مرتبط(اشخاص مهم و بزرگ سینمایی چون کارگردان ها و بازیگران و خبرگزاری های سینمایی و پیج های کانون و فیلم دانشگاههای دیگر) را جز دنبال کننده های(فالووینگ) خود قرار دهد.(به دلیل جلوگیری از سو استفاده و اصلی نشان دادن پیج)


4_مسوول اینستاگرام موظف است تا هرگونه کامنت خط قرمزی و ... را حذف کرده و صفحه کامنت گذارنده را بلاک کند.(البته این میتواند با رای گیری فورست ماژوری انجام شود یا اینکه خود مسول این کار را کند).


5_مسول اینستا موظف است در صورت پرسیدن سوال مربوطه به تصویر تا جایی که میداند جواب دهد و آن شخص را راهنمایی کند.

 

 اهداف اینستاگرام:

هدف کلی:

گسترش و تبلیغ ماهیت و وجود کانون و فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی و نشان دادن انسجام و کانونی و هنری بودن این تشکل دانشجویی

 

1_ترویج و ایجاد انگیزه و راهکارهایی برای جذب دانشجویان به کانون فیلم و عکس

2_ترویج و ایجاد انگیزه به دانشجویان برای بازدید از وبلاگ(معرف وبلاگ باشد)

3_تبلیغات پروژه های کانونی پیش رو (اکران ها،کلاس ها، کارگاه هاو...)

4_ تبلیغات پروژه های کانونی گذشته(اکران ها،کلاس ها، کارگاه هاو...)


مشکلاتشو بگین، تا زودتر برای تبدیل شدن به قانون رای گیری شه :)

 

نظرات 3 + ارسال نظر
شکور شنبه 13 تیر 1394 ساعت 23:28

1- به طول کلی، الفاظ و جملات باید دقیق تر نوشته بشن تا برای قانون شدن، شکل و شمایل مناسبی داشته باشن. در متن یه سری فعل و گزاره و ... از نظر لغوی درست به کار برده نشده که قبل از رفتن برای رای گیری باید اصلاح بشن. که البت مسئله ی مهمی نیست و ردیفش میکنیم.

2- در مورد بند سوم لفظ «دنبال کننده های» به نظرم از نظر مفهومی کاملاً با اونچه هانی میخواد بگه جور در نمیاد و مثلاً این عبارت درست تره: «... را جز صفحاتی که اینستای کانون، فالوور آنها می شود(فالووینگ) قرار دهد»

3- در مورد بند 4 کاملاً در متنی که میخوایم بدیم برای رای گیری باید روشن بشه که بالاخره بلاک کردن با تشخیص خود مسئول انجام میشه یا با رای گیری با حتی با روشی دیگه

این متن رو با متنی که من نوشتم و نظراتی که بچه ها دادن مخصوصاً نظرات اخیر خانم ترابی جمع کن به نظرم حاجی. تو یه صفحه با خودکار بنویس، یه عکس ازش بنداز، برام بفرست من متنش رو تر و تمیز می کنم و یا بازم یه دکترین جدید میکنم یا اینکه مستقیم میذارم برای رای گیری.

شکور-مسئول اساسنامه

مریم حیدری یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 01:01

سمانه سرداری سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 16:57

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد