کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

معاونت آرشیو

سلام دوستان

کسانی که برای معاونت آرشیو تمایل دارند اعلام آمادگی کنند

تا کنون فقظ خانم سرداری اعلام آمادگی کردن که از نظر من با توجه به سابقه ی خوبشون برای سمت مناسب  

  هستند

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم حیدری پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 01:58

اینم اولین پست عکاس کانون

زهرا جان فقط . برا پست هات باس برچسب و دسته بندی هم تعیین کنی.فکر کنم فراموشت شده بود .
این بار من انجام دادم .

sajedeh پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 02:18

سمانه سرداری پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 08:23

ممنون

معین یوسفی فر پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 14:01

منم اگه ممکنه اعلام آمادگی میکنم...یه سری برنامه برا آشیو دارم اگه معاون بشم که هیچ اگرم نشدم در هر صورت انجامش میدم با کمک دوستی که مسئول میشه اونموقه...

به مریم حیدری پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 22:16

چشم مریم جان ببخشید فراموش کرده بودم
معذرت می خوام دستت درد نکنه ^_^

خواهش میکنم عزیزم . اشکالی نداره . پست اول بود طبیعیه :))
مریم حیدری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد