کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پایان کارگاه های متفاوت امیرحسین تقوی _ یا "امیرحسین در کانون"

همیشه وجود امیرحسین مثل خیلی های دیگر در کانون برای من اهمیت ویژه ای داشته. اما از اینکه بازهم موقعیتی فراهم شد تا بتونم از امیرحسین یاد بگیرم خیلی خوشحالم.
این انگیزه هم از طرف من و هم از طرف امیرحسین و همچنین بچه های کارگاه وجود داشت که این کارگاه حتی 10 الی 12 جلسه هم طول بکشه که به دلایل مختلف فعلا در قالب سه جلسه برگزار شد. ( اگر شرایطش وجود داشته باشه صد در صد مایلم ادامه کارگاه ها رو برگزار کنم،که پیگیری خواهم کرد ) 
...
اما دیروز همزمان با پایان کارگاه نویسندگی، جلسه آخر کارگاه امیرحسین هم بود. همونطور که فکر می کردم و البته در اولین پست "برای اعلام این پروژه" هم گفته بودم، کارگاه امیرحسین با فاز متفاوت تری در کنار کارگاه های دیگر مجموعه کاملی رو تشکیل داد( از نظر من ). به طوری که از سه جهت باعث کیف و لذت بود؛ اولی حضور دوباره امیرحسین در کانون،  دیگری نشستن بر سر این کارگاه خیلی خوب، و خب وجود این کارگاه در کنار کارگاه های دیگر.

امیرحسین خسته نباشی.

از طرف خودم، بچه های کانون، بچه های کلاس و خودم و خودم ازت ممنونم.

مخلص

نظرات 5 + ارسال نظر
شکور جمعه 5 تیر 1394 ساعت 00:05

خیلی خیلی میخواستم کلاس تقوی رو باشم
خیلی نامرده این تقوی
این اصلاً چرا این ریختی شده!!!

شکورم

سعید چ.ع جمعه 5 تیر 1394 ساعت 10:51

کلن جای ما خالی. حیف.

عطار شنبه 6 تیر 1394 ساعت 21:18

غزل بارانی پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 21:13

واقعا کلاس های خوبی بود.خیلی چیزها یاد گرفتیم با اینکه خیلی دوره کوتاو و فشرده ای بود ولی فوق العاده عمیق و تاثیر گذار بود.امید که ادامه پیدا کنه کلاسهای اینچنینی مخصوصا کلاس های استاد تقوی

توفیقی پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 22:23

خسته نباشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد