کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پایان کارگاه های متفاوت امیرحسین تقوی _ یا "امیرحسین در کانون"

همیشه وجود امیرحسین مثل خیلی های دیگر در کانون برای من اهمیت ویژه ای داشته. اما از اینکه بازهم موقعیتی فراهم شد تا بتونم از امیرحسین یاد بگیرم خیلی خوشحالم.
این انگیزه هم از طرف من و هم از طرف امیرحسین و همچنین بچه های کارگاه وجود داشت که این کارگاه حتی 10 الی 12 جلسه هم طول بکشه که به دلایل مختلف فعلا در قالب سه جلسه برگزار شد. ( اگر شرایطش وجود داشته باشه صد در صد مایلم ادامه کارگاه ها رو برگزار کنم،که پیگیری خواهم کرد ) 
...
ادامه مطلب ...

316

فیلم سینمایی 316
به نقل ازخبر گزاری:
پیمان حقانی، کارگردانی و تهیه کننده فیلم سینمایی "316" در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: فیلم سینمایی "316"‌ داستان زنی را روایت می‌کند که مهمترین روزهای زندگی و خاطراتش را از طریق پاها و کفش‌های افراد روایت می‌کند.   ادامه مطلب ...

پایان چهارمین جلسه از کارگاه های کارگردانی و فیلم نامه - یا " این دو استاد"

دیروز و امروز امیرحیدری و مصطفی عطارپور جلسات آخر کارگردانی و فیلم نامه نویسی رو به سرانجام رسوندند. هرچقدر از این کارگاه ها تعریف کنم و با کارگاه های پرهزینه اساتید به نام سینما مقایسشون کنم احتمالا تاثیر چندانی نخواهد داشت.
اما کسانی که به هر دلیلی در کارگاه ها شرکت نکردید میتونید فیلم تهیه شده از کارگاه هارو خودتون ببینید و قضاوت کنید که تا نبینید متوجه حرف من نمی شوید.
...
ادامه مطلب ...

اعلام فعالیت کارگاه های فیلم سازی _ روز آخر

فعالین روز آخر "کارگاه های منسجم فیلم سازی" به شرح زیر است.
کارگاه ها تموم شد. نظرسنجی انجام شد که نتیجش رو بعدا اعلام خواهم کرد.
سیستم کانون و متعلقاتش رو سر جای اولش برگردوندم. دوربین کانون هم نیز.
ادامه مطلب ...

اینستاگرام کانون

مطابق با این رای گیری که در این پست  انجام شد که نتیجه ی اون در این پست اعلام شد، قانون جدیدی به بحث های مربوط به ارتباطات اینترنتی کانون اضافه شد به این شکل:

1- زین پس کانون علاوه بر وبلاگ رسمی، صفحه ی ایستاگرام رسمی خودش رو خواهد داشت

2- در مورد مسئولیت اداره ی این صفحه ی رسمی هست که به این شکل مقرر گشت: معاونت ارتباطات اینترنتی این وظیفه رو بر عهده بگیرد به شرطی که مسئول ارتباطات اینترنتی در ابتدای هر ترم معاونت خود را به سرعت و قبل از شروع ترم تعیین کند.


همچنین می بینم که این ماده با اینکه در دوره ی امیر تصویب شده ولی وارد صفحه ی اساسنامه ی وبلاگ نشده که من الان این کار رو انجام دادم.

به نظر می رسه با رای گیری انجام شده، ایجاد این صفحه می تونه توسط مسئول ارتباطات اینترنتی باشه ولی اداره اش الزاماً با معاون این سمت هست. هرچند من در زمان رای گیری هم عرض کردم که اینطور تعیین مسئولیت اختصاصی برای معاونت سمت، مخالف با ماهیت «مسئولیت» و «معاونت» هست ولی به هر حال نظر جمع چیز دیگری بود. بدین ترتیب مسئول ارتباطات اینترنتی و همچنین نهاد تصمیم گیری کانون موظف هستن که با توجه به مسائل فنی قضیه، ظرف حداکثر چهار هفته از شروع مسئولیتشون در این ترم، معاون خودشون رو تعیین کنند (دو هفته برای اعلام سه نامزد با اولویت و دو هفته هم حداکثر زمان رای گیری نهاد تصمیم گیری)، صفحه ی اینستاگرام توسط خود ایشون و در صورت عدم امکان فنی توسط معاون ایشون تاسیس بشه و مسئولیت اداره ی صفحه هم مستقل از مسئول ارتباطات اینترنتی برعهده ی معاون قرار گرفته است.


شکور - مسئول اساسنامه