کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

لوکیشن در تابستان

تا 3 روز سنجاق است

سلام دوستان

همان طور که میدانید بنده مسوول لوکیشن در تابستان هستم.

لطفا هر کسی که میتواند بعد از ماه رمضان دربازکن باشد روز و ساعت حضورش را اعلام کند.

پ ن1: فرض بر این گرفنه شد که چون هم دربازکن ها و هم سایر اعضا در ماه رمضان به کانون نمی آیند پس آغاز به کار را پس از ماه رمضان در نظر گرفتیم اما اگر درمیان دوستان کسی هست که میتواند ماه رمضان هم حضور داشته باشد لطفا اعلام کند.

پ ن2: پیگیری میشود اگر تعطیلات تابستانی دانشگاه (که دانشگاه تعطیل است) بعد از ماه رمضان باشد متعاقبا اعلام میشود.

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم حیدری چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 02:46

من از اونجا که ترم تابستونی برداشتم کلا ماه رمضون و بعدش هستم .
چهارشنبه ها صبح تا شب دانشگاهم میتونم درباز کن باشم

شکور چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 19:14

چه پست دقیقی
مخصوصا در قسمت «فرض بر این گرفنه شد»
چنین پست های دقیقی فقط از بچه های حقوق بر میاد
شکور

کاظم فاضلی پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 02:20

برنامه کاریم فعلا معلوم نیست. برنامم معلوم بشه و بتونم حتما خبر میدم

عطار پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 11:14

من هم متاسفانه الان نمیتونم روز خاصی خاصی رو واسه در بازکن بودن معین کنم چون هنوز برنامم مشخص نیست.

فقط لازمه این نکته رو ذکر کنم که چند روز پیش از غلامی شنیدم بعد از ماه رمضون امور فرهنگی به مدت 15 روز تعطیله و کارمندای فرهنگی این مدت رو میرن مرخصی.

برخورداری پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 12:12

سمانه سرداری جمعه 5 تیر 1394 ساعت 11:45

موفق باشی رفیق جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد