کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کارگاه های فیلم سازی از فردا شروع می شوند _ و _ سیستم کانون برای کارگاه ها لازمه

بالاخره از ساعت 10 فردا استارت کارگاه هارو میزنیم.
* از دوستان کانونی اگر هنوز هم کسی میخواد شرکت کنه خبر بده.
* اگر هر تغییری در برنامه ایجاد بشه اطلاع رسانی می کنم.
* در ضمن به کارگاه ها امیدوارم.

میتونید از اینجا از برنامه کارگاه ها مطلع بشید.
اما اطلاع رسانی؛
 
برای فیلم برداری از کارگاه ها مجبوریم از دوربین کانون استفاده کنیم. و فیلم ها رو مستقیم روی سیستم ذخیره کنیم. لذا نیاز دارم تو این دو هفته هر روز صبح سیستم رو از کانون خارج کنم و ببرم اتاق بغل، والبته عصر برش گردونم. 
تا جایی هم که ممکن باشه کارگاه هارو داخل خود کانون برگزار می کنیم که سیستمو لازم نباشه زیاد جابه جا کنیم.
هنوز نتونستم با مسئول لوکیشن جدید صحبت کنم که اجازه این کارو بگیرم. اما از طرفی گویا ایشون هنوز مسئولیتشون شروع نشده و نمیدونستم باید چیکار کنم.
بنابراین اگر کسی مخالفتی داره اعلام کنه، من هم به دنبال اجازه از مسئول لوکیشن خواهم بود.
مخلص

نظرات 3 + ارسال نظر
عبقریان دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 00:39

من کارگردانی یا فیلم نامه نویسی رو میخواهم شرکت میکنم
مخالف این هستم که در لوکیشن کانون کارگاه ها برگزار بشه

مریم حیدری دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 21:07

ممنون از شما و بقیه ی دوستان .واقعا کارگاه های خوبی ان

کاظم فاضلی سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 00:19

صبح پیش از جابه جایی سیستم از مسئول فعلی لوکیشن ( خانم مرادپور ) کسب اجازه انجام شد.
در حال حاضر از خانم حصاری(مسئول بعدی) هم اجازه جابه جایی سیستم رو دارم.
تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد