کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

این وبلاگ عزیز !


یادمه بهم که گفتن بیا مسئول وبلاگ بشو یه ترس خنده داری داشتم . از خیلی  قبل ترش کانونی بودم مسئول سمت هم بودم ولی میترسیدم بشم مسئول وبلاگ  یادمه تو ذهنم این بود که وای اقای شکوری میکشه مسئول وبلاگ رو :)))  همه اش کامنت میذاره این چرا دسته بندیش غلطه اون یکی چرا برچسب نداره القصه این که  ترس همانا و پیچاندن  همانا....عاقبت روزی مچمان گرفته شد و مسئول وبلاگ شدیم   و ادامه ی قصه ...  

 

این که این پست رو میذارم مث یه جور خاطره نوشتن میمونه . امروز اول خرداد بود و خب یعنی فصل امتحانا اومده 

 چشم به هم بزنیم پایان امتحاناته و  پایان مدت مسئول سمت بودن من حالا که دیگه آخراشه تو دلم کلی میخندم به اون روزای اول  و فکر میکنم به این بیشتر از یک ترمی که مسئول بودم  به تمام این روزهایی که گذشتن  به تمام این مدت که شبام دیگه خواب وبلاگ میدیدم ! یا نصفه شب بلند میشدم  کامنت تایید میکردم  و بعد همون طور گوشی به دست خوابم میبرد فکر میکنم به سوتی هام در تایید کامنت ها و بعد پیام های آقای شکوری که مینوشتن : خانم حیدری و چند تا علامت سوال جلوش که نشون میداد یه بمبی چیزی تو وبلاگ منفجر شده  و من بی خبر موندم به مصائب یوزردادن به بچه ها و اصلاح پست های بعضیا که وقتی میدیدم دارن پست مینویسن جرات نداشتم از پای سیستمم تکون بخورم  تا منتشرش کنن و خیالم راحت شه که مشکلی نداره به اتفاقات عجیب و غریبی که  تو بلاگ اسکای پیش میومد  و خیلی چیزهای دیگه   اما ته تهش حالا که چیزی به آخرش نمونده شدید حس میکنم دلم تنگ میشه برای این وبلاگ عزیز و  دردسرهای دوست داشتنیش برا کامنت های لبخند  برا پست های داستان دار بعضی برا وسط مهمونی با استرس وبلاگ چک کردن ...

اینقدر دلم تنگ میشه  که حتما دوباره اگر بشه مسئول وبلاگ خواهم شد...


و خلاصه ی کلام  اینکه این وبلاگ عزیز است چراغ اش را روشن نگه دارید   

 

نظرات 20 + ارسال نظر
سمانه سرداری شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 08:21

خسته نباشی خانومی,خیلی برا وبلاگ زحمت کشیدی
من یکی که فکر کنم سر وبلاگ دیوونه ات کرده باشم از بس سوال میپرسم,منتها شما همیشه با صبر و حوصله جواب میدی,,,خداقوت مسئول وبلاگ نازنین
در امتحانا موفق باشی

مرسی عزیزم. نه بابا چه حرفیه اتفاقا خوبه که میپرسی:)))(
ممنونم توهم موفق باشی
مریم حیدری

جهان شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 10:54

برخورداری شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 11:20

علیرضا ملک محمدی شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 12:15

بهداد شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 12:49

:)

شهرزاد رمضانی شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 16:19

طغیون شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 18:07

فقط حیف که طرفدار پرسپولیسین

حیف که شما استقلالی هستید واقعا چه فایدی
مریم حیدری

فریدا حصاری شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 20:31

هانی شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 21:54

شکور شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 22:19

بابا عجب گیری دادید به ما ها!
مگه من تو تذکراتم افراط میکنم یا اشتباه تذکر میدم؟
درضمن شما از بهترین مسئولین وبلاگ بودید

شکورم

من کی گفتم اشتباه تذکر میدید خیلی هم خوبه اتفاقا .. قبل از مسئول شدنم اشتباه فکر میکردم ...
وگرنه من که همیشه میگم شما کامنت نمیذارید وبلاگ سوت و کوره اصن

متشکرم لطف شماست
مریم حیدری

milad شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 22:53

همش خاطره میشه
من یادمه تقریبا اون اوایل که هیچی از کانون نمیدونستم بهم گفتن مسوول وبلاگ بهت میاد ,گفتم بله خیلی میاد,من رو کاندید معاونت کردن بعدا متوجه شدم رای آوردم
کمی بعد متوجه شدم من باید مسوول وبلاگ میشدم برای دوره بعد,ولی نمیدونم چرا نشدم
هنوز کسی بهم چیزی نگفته

به میلاد شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 23:33

این چیزی که میگی خیلی عجیبه. لطفا لینک پست مربوط به رای گیری و معاون شدنت رو پیدا کن. تا ببینیم چرا این اتفاق نیفتاده.

زرگرم

asadi یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 13:41

فدایی داری

متشکر
مریم حیدری

امیر حیدری یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 15:58

خسته نباشید خانم حیدری. همیشه موفق باشید.

ممنون از لطفتون. هم چنین
مریم حیدری

be ostad zargar یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 20:04

نه نیازی نیست
اگه شک دارید میتونید تو پستهای خانم حنانی پیداش کنید

خب اسم خودتون رو هم باید زیرش بنویسید!
مریم حیدری

زرگر یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 20:50

بسیار عالی. ایشالا مسئول این سمت باقی بمونید.


اینم میشه جریان مسئول آرشیو اخه!
حالا ایشالا بازخواهم گشت به وبلاگ
مریم حیدری

محمدمهدی رسولی سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 09:54

جناب شکوری یه کابوس شیرین برای همه س خانوم
ضمنا شما کارتون درسته و از انجام وظیفه های شبانه روزی تان سپاسگذاریم
(شلوار عسلی)

زهرا شاه توری سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 14:23

فردینم پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 19:51

خسته نباشی

ممنون
مریم حیدری

برخورداری جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 08:59

ممنون از یک ترم زحمتت
خسته نباشی

خواهش میشه خانوم
مریم حیدری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد