کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یک اظهار پشیمانی

تا من باشم دیگه رو حرف منتقدای ایرانی حساب نکنم !

من قبل از این بنا به جو سازی هایی که خیلی از منتقدا و خیلی از دوستام در مورد فیلم "در دنیای تو ساعت چند است" داشتند , یک پست در وبلاگ گذاشتم که این این فیلم رو پشنهاد کردند , شما هم برید ببینید .

دو شب پیش به صورت اتفاقی رفتم کوروش, رفته بودم فیلم جدید ویم وندرس رو ببینم (یه اتفاق بسیار خوب افتاده , یه سری از فیلم های خوب خارجی خریده شدن و دارن نمایش میدن اونا رو , هنوز برای دانلود هم نیومدن ) نمیدونم چرا یه باز رفتم این رو دیدم .

حالا پیشنهاد میکنم اگه شما هم میخاید یه فیلم عاشقانه آبکی , افسانه ای و بی خود ببینید یا اینکه میخاید پولتون رو تو جوب آب بریزید برید این رو ببینید .


نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا ملک محمدی شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 00:19

جدا خیلی ازش تعریف میکردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد