کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اعتراض به مسئول سیستم

هارد کانون که دارای آرشیو کاملی بود و به جون عبقر خیلی زحمت کیشدم و فلیمهای زیاد و مهم تاریخ سینما رو جمع کردم و آرشیو کرم و آرشیوش کردن و البت بسیاری از درخواست های بچه ها رو گرفتم اما حالا فعلان هارد به فنا رفته اما تا زمانی که ضمانت نامه داره باید بره و تعویض بشه و برگرده


نظرات 7 + ارسال نظر
شکور پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 21:54

خرید هارد 4 ترابایت یکی از تلخ ترین تجربیات ماست.
من الان به این نتیجه رسیدم که باید یه قاعده ی کلی رو در نظر می داشتیم:
«از تکنولوژی های جدید استفاده نکن تا قدیمی بشن»
هارد 4 ترابایت، تکنولوژی جدیدی بود که نباس در استفاده ازش عجله میکردیم
این دومین باریه که هاردمون دچار مشکل شده
من به شخصه پیشنهاد میکنم در استفاده از گارانتی نه تنها تسریع بشه بلکه سعی بشه به جای این هارد، یه هارد دیگه یا دوتا هارد دیگه با حجم کمتر خریداری بشه چون به نظرم این هارد این مشکل رو داره و هر 4 ماه یک بار، ما دچار مشکلی مثل دو بار قبلی خواهیم شد.
شکور

کاظم فاضلی پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 22:36

اگر امکانش باشه حتی 4 تا یک ترابایت بگیریم خیلی بهتره. ( از اول هم بهتر بوده قطعا )

از این جهت که اگر مشکلی برای یکیشون پیش بیاد 3تای دیگه سالم میمونن.
(اگر راضی نشن 4 تا یک بهمون بدن، به نظرم حتی سه تا یک هم میارزه )

عبقریان پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 23:09

اگه بتونیم به جای ابن به هارد4ترا یه هارد 4ترااینترنال به جاش بگیریم اون موقع حرفت درست میشه شکور

به عبقر پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 23:12

حاجی تا جایی که من میدونم داخل کیس دیگه جا نداریم
فکر کنم 3 تا هارد اینترنال توش گذاشتیم
اول دقیق ببینید اصلاً این امکان هست یا نه؟
اصلاً شاید سیستم ما امکان افزایش هارد دیگه نداره
یا چه میدونم پاورش دیگه اینقد هارد رو جواب نمیده

من پیشنهاد میکنم اگه میخوایم بریم به این سمت ها، به فکر یه سیستم دوم باشیم نه به فکر اضافه کردن هارد اینترنال
شکورم

بهداد جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 00:20

هارد اینترنال ده ها برابر هارد اکسترنال عمر و کارایی و ارزش داره. مهم ترین فایده ش هم اینه که کسی نمیتونه هروقت خواست ببردش خونه و فردا بیاره.

با پیشنهاد آقای فاضلی شدیدن موافقم. حتا میشه دسته بندی هم کرد فیلم ها رو. مثلن فیلم های 1900 تا 1950 رو توی یه هارد بریزیم، باقی قرن 20 رو توی هارد دوم و فیلم های قرن 21 رو بریزیم توی هارد سوم و به همین شکل.

البته همونطور که آقای فاضلی و بنده گفتیم، هارد به احتمال 70 80% ضربه خورده. اگه گارانتی باز کنه و ببینه هد جا به جا شده یا دیسک ها آسیب دیدن، مسئولیتی قبول نمی کنه.

به نظر من بهترین کار خرید سه چهار تا هارد یک ترابایت اکسترنال آداپتوریه.


درباره گارانتی هم، مسئول قبلی سیستم لطف کنه جعبه هارد و کارت گارانتیش رو بده تا قبل از شروع امتحانام ببرم کاراش رو ردیف کنم.

asadi یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 18:03

آیا مسئول کامپیوتر معاون دارد؟
مسئول سمت در ترم آینده چه کسی است؟

امیر حیدری سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 11:12

ممنون از تذکر خانم اسدی. مسئول سمت جواب بده لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد