کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش صداگذاری "پایان دلقک"

سلام به همگی 

مراحل اولیه صداگذاری انجام شد، صداهایی رو که نیاز داشتم آماده کردم 

انشالله از شنبه کار اصلی رو شروع میکنم و تا چهارشنبه کارو به اتمام میرسونم 

لازم میدونم که همینجا در مرحله اول از عباس شکوری و همینطور از همه کانونی های عزیز، بخاطر کوتاهی که قبل از عید از اینجانب سر زد ، عذرخواهی کنم 

تمام تلاشمو میکنم که کاری شایسته و درخور کانون فیلممون ارائه بدم 

مرسی از همه

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر حیدری پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 17:50

دروود بر تو

زرگر پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 18:59

آفرین فردین.

شکور پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 21:52

حاجی چه بازگشت باشکوهی! آورین. ایشالا که با شکوه هم به پایان برسونی.
درضمن، گزارش فعالیت رو باس از طریق مدیر اجرایی انجام بدی. حداقل اینجا باس عرض کنم که فعالیت فردین در این ایام از طرف من تایید میشه.
شکور

نجاتى پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 22:39

چه خوب :)

شکور از طرف فردین قاسمی دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 20:17

فردین ازم خواست که اعلام کنم به علت بسته شدن استودیو تا شنبه ی هفته ی بعد، این هفته صداگذاری دلقک به سرانجام نمیرسه و ایشالا تو هفته ی آینده تمام میشه. شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد