کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رای گیری معاونت لوکیشن

پایان رای گیری : ساعت 20 جمعه 15 خرداد ماه 



سلام. این پست از طرف خانم مرادپور است.

برای رای گیری معاونت لوکیشن این سه نفر اعلام آمادگی کردند که اولویت ها به این شکل است:


1- خانم فریدا حصاری

2- خانم شهرزاد رمضانی

3- خانم فرشته مینایی


لطفا در رای گیری شرکت کنید. باتشکر





جمله ی آبی رنگ توسط مسئول وبلاگ در تاریخ چهارشنبه 13 خرداد اضافه شد

نظرات 16 + ارسال نظر
گلی چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 14:41

2

بهداد چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 18:03

گزینه 1

علیرضا ملک محمدی چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 18:27

3

نجاتى چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 20:22

خانوم حصارى

شکورم چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 21:55

خانم مینایی بسیار کم پیدان. چیزی که برای مسئول لوکیشن بسیار پراهمیته.
بین خانم رمضانی و خانم حصاری هم، خانم رمضانی بیشتر تو لوکیشن دیده میشن.
در حال حاضر بین این گزینه ها، رای من هم خانم حصاری هست

شکورم

مریم حیدری چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 23:38

خو چرا پایان مدت رای گیری مشخص نیست ؟؟؟؟ سنجاق نمیخواید آیا ؟؟؟

مریم حیدری چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 23:38

خانم حصاری

عبقریان پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 01:35

2

امیر حیدری پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 16:12

سابق بر این یک بار خانم ها مشعشع و طلاکوب به صورت مشترک مسئول احراز حق رای بودند. فک میکنم این اتفاق برای خانم ها حصاری و رمضانی هم میتونه بیفته. در صورت عدم تمایل خودشون به کار مشترک باید بیشتر فکر کنم. هر دو عضو از بدو وروودشون بسیار فعال بودند. تنها یک برتری نسبی خانم حصاری دارند که در فضای مجازی بسیار در دسترس تر هستند.

سعید حاجی حسینی پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 23:27

2

اشتباه در نظر قبلیم / شکورم پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 23:54

یه جایی در توضیح رایم نوشته ام که خانم رمضانی بیشتر تو لوکیشن پیداشون میشه که با خانم حصاری قاطی کرده بودم:
خانم حصاری بیشتر از خانم رمضانی تو لوکیشن دیده میشن.
همچنان رای من با توجه به این حضور خانم حصاری در لوکیشن که یکی از مهمترین فاکتور های انتخاب این مسئول هست، خانم حصاری می باشد

شکورم

برخورداری جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 20:56

حق رای داران:

بختیاری
طغیانی
احمدی
برخورداری
زرگر
نجاتی
یوسفی فر
جهانی پور
ا.حیدری
خانم آقای حیدری
م.حیدری
عطارپور
سرداری
حصاری
ایزدی
تدریس
شکوری
گل خندان
قاسمی
رسولی
شاه توری
مرادپور
فاضلی
حاجی حسینی
ارشادی
قزل سفلو
حسینی
ساجده(دوست خانم حسینی)
صالح آبادی
حق لب
ملک محمدی
عبقریان

حدنصاب 9 رای

asadi یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 13:37

منم که حق رای ندارم

مرادپور چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 02:59

حصاری

زرگر چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 11:40

متاسفانه این پست پایان رای گیری براش تعیین نشده،چرا خب...!

رای : خانم حصاری.

امیر حیدری چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 20:14

متاسفانه این ترم کمی مشغولیات خانم مرادپور زیاد بود وعلیرقم درخواست پایان رای گیری مشخص نشده. با اینکه نتیجه رای گیری مشخص هست برای مشروعیت لطفا خانم مرادپور یا اگه نیستند مسئول وبلاگ (چون پسورد مدیر رو دارند و چون واقعا بیشتر از این صبر کردن مجاز نیست) پایان رای گیری رو مشخص کنند. فکر میکنم از الان تا 48 ساعت دیگه اگه رای گیری برقرار باشه مشروعیت به صورت کامل بدست میاد.

من درستش میکنم.
مریم حیدری
-------
چون خانم مرادپور نیستن من درستش کردم.
سرعت نتم خوب نیس فقط نشد رنگ فونت رو درست کنم که بعد اکی اش میکنم
مریم حیدری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد