کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت آرشیو( حتما بخونید لطفا)

سلام دوستان.راجع به آرشیو میخوام یه گزارش کلی ارائه بدم.

وضعیت درایو " فعالیت کانون فیلم"خوبه. تا الان هرچی فایل مربوط به کلاس و اکران و ساخت فیلم تا جایی که روی سیستم کانون موجود بودن آرشیو شدن... 

 جا داره همین قسمت دوباره از مدیران اجرایی درخواست کنم فایل مربوط به تبلیغات اکران ها و عکس های گرفته شده از روز اکران رو حتما روی سیستم بگذارید.


درایو "راش فیلم" خیلی شلوغه. عکس های مربوط به فیلم "دلقک" رو به درایو "فعالیت ها..." انتقال دادم . یکسری فایل شخصی هم داخل درایو هست که به زودی تکلیفشون رو مشخص می کنم.


درایو فیلم که اصلا یه وضعی. به دلیل اینکه هارد اکسترنال کانون الان موجود نیست نتونستم فیلم ها رو آرشیو کنم.بعلاوه قرار بود نحوه آرشیو کردن فیلم از حروف الفبا به کارگردان ها تغییر پیدا کنه که خودش نیازمند کلی زمان هستش تا بتونم آرشیو هارد اکسترنال رو تغییر بدم.

هم چنین آقای یوسفی فر پیشنهاد دادن که دنبال برنامه ای باشیم تا خودش بتونه بصورت خودکار فیلم ها رو برامون به هر ترتیبی که می خوایم آرشیو کنه.پیشنهاد خیلی خوبیه فقط امیدوارم چنین برنامه ای پیدا بشه.


و  اما نکته مهم: هم توی هارد سیستم و هم هارد اکسترنال مشاهده شده که دوستان برای خودشون آرشیو مختلف فیلم دارن. مثلا یه دوستمون توی درایو فیلم آرشیو فیلم های مورد علاقه اش رو داره و دوست دیگه ای در هارد اکسترنال فیلم های کارگردان دیگه ای رو آرشیو کرده، درصورتی که تا الان تمام فیلم ها باید براساس حروف الفبا مرتب می شدند( حتی اگر با این موضوع مخالف بودند باید اعلام می شد تا اینکار دیگه ادامه پیدا نکنه)... به طور کلی منظورم اینه که ممکنه از یک فیلم دو یا سه جا کپی وجود داشته باشه( دیدم که میگم)و این خودش باعث اشغال فضا میشه.به همین دلیل از دوستان تقاضا دارم وقتی مسئول آرشیو نیستید ، سلیقه ای رفتار نکنید و برای خودتون توی هاردهای کانون دسته بندی درست نکنید و همیشه با مسئول آرشیو هماهنگ کنید.

هم چنین در حین آرشیو کردن با یکسری فایل های شخصی ( مثل فایل پایان نامه ارشد و این حرفا) روبه رو شدم که جالب اینجاست آرشیو شده بودند. امیدوارم از این فایل ها کپی داشته باشید چون وقتی ربطی به آرشیو کانون ندارن،قطعا حذف شده اند.

و در آخر لطفا فایل های جدید رو خودسرانه وارد درایو های سیستم نکنید، همه روی دسکتاپ بگذارید تا مسئول آرشیو خودش رسیدگی کنه.

لطفا با آرشیو درست رفتار کنید، باشد که رستگار شوید.

                                                                          باتشکر مسئول آرشیو (سرداری)

نظرات 2 + ارسال نظر
عطار دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 13:34

خسته نباشین

امیر حیدری دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 18:06

خسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد