کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش جلسه مورخ 13/2/1394

 

                                                                                  به نام خدا   

در ابتدای جلسه خانم ها و آقایان سرداری،زرگر،بختیاری،حیدری،حیدری،جهانی پور و رهبری درخواست وقت نمودند.

خانم سرداری پیشنهاد آقای قربانی مبنی برخرید چند نرم افزارکه هزینه خرید آن ها در بیش ترین حد40 تا 50 هزار  تومان است را اعلام نمودند.این پیشنهاد مورد موافقت همه شرکت کنندگان جلسه قرار گرفت.آقای امیر حیدری عنوان کردند که این مورد مربوط به کتابخانه بوده و کتابخانه زیرمجموعه لوکیشن است و پیگیری موضوع برای سایرین آزاد. 

 

آقای زرگردر ادامه  گفتند که هانی بختیاری و مجتبی طقیانی افراد منتخب برای اعزام به جشنواره رویش هسنتد.خانم جهانی پور این در صورت نیاوردن سوقاتی تهدید نمودنند.همچنین خالی بودن برنامه کانون در صورت عملی نشدن برنامه خانم نجاتی در هفته آینده را به اطلاع رساندند.

آقای هانی بختیاری برای دکور،غرفه وبردن پوستر جشنواره رویش،خواستار طرح شدند. آقای بختیاری همچنین اعلام کردند نمی توانیم فیلم با صدا در قرفه رویش کانون پخش کنیم.

آقای حیدری گوشزد کردند وظایف سرپرست تیم رظیش با کارشناس امور فرهنگی هماهنگ شود.

در خصوص دکور ... با خانم جهانی پور و آقای سعید چراغعلی مشورت شود.

موضوع بعد ی که آقای حیدری مطرح کردند درباره گفته قای زردکوهی بود در وبلاگ اعلام کردند که تنها به دبیر پاسخ گو هستند...آقای حیدری:نهاد تصمیمگیری پرسشگر اس و درباره دبیر به عنوان پرسشگر خاص در اساس نامه مطلب تمایز دهنده ای نیست.

لزوم به مشورت در کانون ، مخصوصا در باره موضوعات در وبلاگ را رعایت کنیم.اکر مطلبی حساسیت برانگیز است با بقیه اعضا درباره نشر آن مشورت کنیم.

آقای بختیاری:برخی از موضوعات در وبلاگ مطرح نشوند بهتر است.

آقای حیدری:به سود و مفید است که ثبت داده ها در وبلاگ وجود دارد چرا که منبعی برای استناد است.اگر هم مطلبی در وبلاگ نوشته شود،پس از آن قابل بررسی به صورت خصوصی نیست.

درباره مفهوم آزادی بیان...

این مفهوم به این معنی نیست که ما آزاد ببیان هر چه هستیم و دیگران حق بیان نظر در مورد آن نیستند!

مثلا اگر بگوییم کانون دچار رخوت است،شخص دیگر در جواب ممکن است بگوید  که شما تجربه دیدن تشکل های دانشجویی دیگر  را ندارید....

مشخص کردن لحن برای دیگر اعضا نقض روشن آزادی بیان است.

      خانم جهانی پور بعد گفتند که سالن دانشکده حقوق به وسیله آقای حیدری بررسی شد، که مشخص شد تالار را برای روز کانون نداریم پس به فکر مکان جایگزین باشید.در مورد  سیستم متعلق به کانون در خانه فرهنگ پی گیری بشود.

 

حانم مریم حیدری در باره پست خود در وبلاگ و اتفاقات اخیر وبلاگ -پاک شدن پسخ پست خانم حیدری و عوض شدن کامنت خانم جهانی پور-توضیحاتی مبنی بر عوض شدن ماهیت اعضا در وبلاگ به "نویسنده"دادند و از تمایل خود برای باقی ماندن این حالت اعلام کردند.در ضمن اگر هم باید نظارت روی سیستم صورت گیرد به صورت شورایی و با حضور دبیر انجام گیرد.خانم جهانی پور نیز با این مورد موافق بودند.

خانم جهانی پور در مورد تعجب خود از عوض شدن کامنت و صلب شدن اختییار تایید پاسخ،نظر خود را به گوش مسئول وبلاگ و مسئول اساس نامه رسانیدند.خانم حیدری(مسئول وبلاگ)نیز از انجام یک تصمیم گیری سریع در مورد موضوع گفته شده خبر دادند که خانم جهانی پور به حد نصاب آن اعتراض داشتند.آقای حیدری(مسئول اساس نامه)نیز به ضرورت حدنصاب اشاره کردند ولی در شرایط کنونی موقتا3 یا 4 نفر تصمیمی برای جماعت گرفته اند تا رای گیری در این باره برگزارشود. خانم حیدری درباره محدودیت دسترسی اعضا در جلسه رای گیری نمودند واز شرکت کنندگان در جلسه آقایان و خانم ها،زرگر ،رهبری،سرداری،طقیانی،حیدری و حیدری به آن رای مثبت دادند.

در این بین معین پیشنهاد کرد که وبلاگ را از بلاگ اسکای به یک سیستم وبلاگ دیگر منتقل کنیم.این موضوع در آینده قابل بررسی است.

سپس آقای رهبری در مورد ادبیات سخن گفتن اعضا در کانون از مسئول اساس نامه در باره عرف و اساس ننامه کانون سوالاتی پرسید.

پاسخ آقای حیدری:اگر کسی مسئول باشد و در غالب مسئولیتش از او سوال شود ،از سوی اساس نامه ملزم به پاسخ گفتن با استدلال است و اگر مسئله غیر از مسئولیت یا مسایل کانون هم باشد پای تعهد اخلاقی در میان است و عباراتی از جمله "شما نمی فهمید" و "چرت میگی" عرف کانون نیستند.این گونه پاسخ گفتن در کل مضموم است. 

 

گزارش جلسه از حمیدرض رهبری

در تاریخ 13/2/94   

نظرات 4 + ارسال نظر
کیمیا برخورداری دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 13:22

حاضرین:

م.حیدری
ا.حیدری
زرگر
پیروزبخت
حصاری
جهانی پور
رهبری
بختیاری
طغیانی
سرداری

با تشکر از حافظه مریم حیدری
اگه کسی جا مونده لطفا بگه

نجاتی هم بود یادم نبود :)))
مریم حیدری

معین یوسفی فر دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 17:16

انشالله من هم بودم

شهسواریان دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 18:43

من هم از لیست جامانده ام

امیر حیدری دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 20:44

ممنون از رهبری عزیز.
در مورد هرید نرم افزار من گفتم بهتره طرح رو به امور فرهنگی بدیم تا مول خرید رو اونها پرداخت کنند.
در مورد رای گیری فورس ماژوری گفتم حد نصاب نداریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد