کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

مجموعه کارگاه های منسجم فیلم سازی - کارگاه های تابستانی

سعید چراغعلی قبول زحمت کرد و پوستر کارگاه ها رو زد؛
 فقط میمونه تبلیغات، ثبت نام و تعیین تاریخ دقیق شروع کارگاه ها که بعد از دوره امتحانات خواهد بود.
توضیح کامل تر برنامه در این پست.

لذا فعالین: سعید چراغعلی مد ظله العالی، خودم
نظرات 7 + ارسال نظر
شکور جمعه 11 اردیبهشت 1394 ساعت 13:19

عجب فونت قوی ای

شکورم

کلا خیلی خوب شده.
کاظم فاضلی ام

زرگرم جمعه 11 اردیبهشت 1394 ساعت 13:42

پروژه خوب و خوشگل، پوستر خوب و خوشگل.
موفق باشی. خیلی کار خوبیه

جهان جمعه 11 اردیبهشت 1394 ساعت 13:58

باز نشد

حجم عکس یه کم زیاده با تاخیر باز میشه
مریم حیدری

کاظم فاضلی جمعه 11 اردیبهشت 1394 ساعت 14:07

به خانم حیدری: اگر حجم عکس غیر معموله تا پستو ویرایش کنم حجم کمتر بذارم.

اگر حجمش رو کمتر کنید که بچه هایی که سرعت اینترنت بالا ندارن بتونن ببینن بهتره خب . ولی مشکلی نداره خیلی حجم زیاد نیست .
مریم حیدری

سمانه سرداری جمعه 11 اردیبهشت 1394 ساعت 14:13

تو رو خدا تابستون نباشه,,,خب من هم دوست دارم شرکت کنم,,,ترم تابستونی به ما نمیدن

برخورداری جمعه 11 اردیبهشت 1394 ساعت 23:35

کاظم فاضلی یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 22:58

به خانم سرداری: با توجه به اینکه اساتید همه بچه های کانونن امکان برگزاری دوباره کارگاه ها هست.( مثلا بعد از تابستون ) به هر حال امیدوارم کسانی که دوست دارن بتونن شرکت کنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد