کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یک پیشنهاد از خارج از کانون

از دوستان دانشگاه شاهد با من تماس گرفتند برای صحبت دوستی به نام آقای رنجبر. بعدش آقای رنجبر با بنده تماس گرفتند و پیشنهاد اجرای برنامه ای 4 ساعته به صورت رایگان در صورت استقبال دانشجوها، در یک آمفی تئاتر دادند با محوریت بحث صدا و بیان. فرمودند که در صورت استقبال، کار می تونه در قالب کلاس هم ادامه پیدا کنه  که ازونجا به بعد، بحث هزینه با هماهنگی کانون مطرح میشه. از آقای رنجبر خواهش کردم که رزومه ای از فعالیت هاشون همچنین توضیحی از طرحشون همراه با تصویری از اجرای تلویزیونیشون برای من ارسال کنن که در وبلاگ قرار بدم تا دوستان نظرشون رو اعلام کنن و همچنین در انتها اگه دوستان پروژه رو مناسب و مربوط به کانون ما می بینن، یکی از دوستان مدیریت اجرای کار در حد همون 4 ساعت اولیه رو که نباید هم خیلی سخت باشه، برعهده بگیره تا ببینیم بعدش کار به کجا می رسه. 

من متاسفانه الان فرصت تعمق کافی روی این پیشنهاد رو ندارم بنابراین خواهش میکنم دوستان با دقت به این طرح فکر کنن و نظرشون رو ظرف دو روز آینده اعلام کنن. 

به آقای رنجبر عرض کردم که تا دو روز آینده می تونن نتیجه ی پیشنهادشون رو در وبلاگ ما مشاهده کنن. 

متن ارسالی توسط آقای رنجبر: 

 

بسمه تعالی

رزومه کاری:

نام و نام خانوادگی: فرزین رنجبرنظری

تلفن: (با بنده تماس بگیرید. شکور)

ایمیل: ranjbar.farzin@yahoo.com

متولد و ساکن تهران

سوابق تحصیلی:

کاردانی الکترونیک از دانشگاه صداوسیما

مهندسی برودکست از دانشگاه صداوسیما

سوابق حرفه ای:

گویندگی در صدای جمهوری اسلامی ایران از سال 1386

تهیه کنندگی در صدای جمهوری اسلامی ایران از سال 1390

اجرای چندین برنامه در سیمای جمهوری اسلامی ایران( خلاف جهت از شبکه 3، برنامه هفت ترانه شبکه شما و...)

مهارت ها:

مدرس گویندگی و فن بیان(اموزشگاه ایران، عرفان کهن)

مدرس موسیقی کلاسیک

طرح:

برگزاری ورکشاپ فن بیان و صداسازی

شرح:

یک کلاس چهارساعته، با موضوع صدا و بیان که در ان به بررسی ویژگی های صدای انسان پرداخته و راهها و روش های پرورش ان به صورت علمی و عملی توضیح داده خواهد شد.

تلاش بر ان است تا تنها بر روی یک مبحث خاص تمرکز شود تا عمق بیان مطلب و درک مخاطبان حداکثری باشد.

ورکشاپ مد نظر محدودیت شرکت کننده ندارد و تمامی علاقه مندان می توانند در ان شرکت کنند.

لازم به ذکر است: مباحث مرتبط با فن بیان و گویندگی تنها مختص صداپیشگان(گوینده، بازیگر، دوبلور و...) نیست و برای بسیاری از اقشار و اصناف جامعه مفید فایده است.( وکیل، پزشک، معلم و مدرس و...)

در پایان از علاقه مندان تست صدا گرفته خواهد شد.

اینجانب امادگی دارم تا با هماهنگی کانون محترم عکس و فیلم دانشگاه شهید بهشتی کلاس های تکمیلی و دوره کامل را در دانشگاه شهید بهشتی یا در اموزشگاه های سطح شهر تهران با تخفیف ویژه برای دانشجویان ان دانشگاه برگزار کنم.

باسپاس

فرزین رنجبرنظری 

نظرات 6 + ارسال نظر
کاظم فاضلی سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 00:01

چند وقت پیش متوجه شدم رضارشیدپور چندساله که ورک شاپ های فن بیان برگزار می کنه. فکر می کردم اگر بشه هماهنگ کرد و این ورکشاپ ها رو تو کانون با هزینه کمتر برگزار کنیم خیلی خوب باشه. که خب چون مدتی از کانون دور بودم خیلی جدی نگرفتم قضیه رو و پیگیری نکردم.
از نظر من همچین ورک شاپی هم مربوط به کانون ما میشه، و هم مفیده.

معین یوسفی فر سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 04:12

به نظرم خیلی میتونه مفید باشه

شهسواریان سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 09:45

نیکی و پرسش؟ اینکه خیلی عاااااااااااااالیه :))

امیر حیدری سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 18:15

خوبه. من بدم نمیاد قبول کنم.

جهان پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 01:07

خوبه. خیلی خوبه. خیلی خیلی خوبه. خودم میشم مدیر اجراییش. البته با قیمت مناسب...

توفیقی جمعه 11 اردیبهشت 1394 ساعت 15:51

خوبه اگه بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد