کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

آخرین اخطار 2!

حدود یک هفته از پست قبلیم مبنی بر انتقال فایل های شخصی اعضا به مسیر مذکور روی سیستم کانون میگذره و تنها فولدری که ایجاد شده، فولدر شخص منه. 


من این رو به معنای: «ما روی سیستم فایل شخصی نداریم.» می دونم. در نتیجه، زین پس هر فایل شخصی روی سیستم کانون ببینم، دیلیت می کنم که فضا برای دانلود فیلم و سایر فعالیت های کانونی آزاد بشه!


باقی بقایتان. :)

نظرات 4 + ارسال نظر
جهان دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 ساعت 16:21

همینه

مریم حیدری دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 ساعت 20:20

به اقای احمدی :

لطفا فراموش نکنید برای پست هاتون باید دسته بندی مناسب انتخاب کنید.

عطار دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 ساعت 20:52

محمدمهدی رسولی دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 ساعت 23:31

احمدی جان سلام
من ی سری فایل دارم ک بزودی آنها را برخاهم برداشت.لطف کنید پاک نکنید . . .
اسم فولدر به نام خودم هست.ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد