کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یک پیشنهاد از خارج از کانون

از دوستان دانشگاه شاهد با من تماس گرفتند برای صحبت دوستی به نام آقای رنجبر. بعدش آقای رنجبر با بنده تماس گرفتند و پیشنهاد اجرای برنامه ای 4 ساعته به صورت رایگان در صورت استقبال دانشجوها، در یک آمفی تئاتر دادند با محوریت بحث صدا و بیان. فرمودند که در صورت استقبال، کار می تونه در قالب کلاس هم ادامه پیدا کنه  که ازونجا به بعد، بحث هزینه با هماهنگی کانون مطرح میشه. از آقای رنجبر خواهش کردم که رزومه ای از فعالیت هاشون همچنین توضیحی از طرحشون همراه با تصویری از اجرای تلویزیونیشون برای من ارسال کنن که در وبلاگ قرار بدم تا دوستان نظرشون رو اعلام کنن و همچنین در انتها اگه دوستان پروژه رو مناسب و مربوط به کانون ما می بینن، یکی از دوستان مدیریت اجرای کار در حد همون 4 ساعت اولیه رو که نباید هم خیلی سخت باشه، برعهده بگیره تا ببینیم بعدش کار به کجا می رسه. 

من متاسفانه الان فرصت تعمق کافی روی این پیشنهاد رو ندارم بنابراین خواهش میکنم دوستان با دقت به این طرح فکر کنن و نظرشون رو ظرف دو روز آینده اعلام کنن. 

به آقای رنجبر عرض کردم که تا دو روز آینده می تونن نتیجه ی پیشنهادشون رو در وبلاگ ما مشاهده کنن. 

متن ارسالی توسط آقای رنجبر: 

ادامه مطلب ...

خطاب به کسانی که به تازگی یوزر گرفته اند

سلام به همگی 

 همگی توجه کنید لطفا مخصوصا دوستانی که در مدت مسئول بودن من یوزر گرفتند .

 لطفا و خواهشا و حتما برای پست هاتون دسته بندی انتخاب کنید .اون هم دسته بندی مناسب  برای هر گونه موضوعی دسته بندی مناسب وجود داره  و لازمه هرپستی دسته بندی مربوط داشته باشه لطفا دسته بندی های نامربوط انتخاب نکنید. قبلا هم به صورت فردی تذکر داده بودم اثر آن چنانی نداشت. لطفا توجه کنید اگر هم نمیدونید چه دسته بندی مناسب پست شماست کافیه بپرسید یا به پست های قدیمی ترهای وبلاگ رجوع کنید . من تقریبا تمام پست ها رو چک میکنم  اما بازهم بی نظمی دیده میشه . پست ها بازبینی شدند و دسته بندی ها دوباره چک شد .لطفا از این به بعد رعایت کنید.

نکته ی دوم برچسب : حتی الامکان از برچسب های موجود استفاده کنید اصلا اساس برچسب گذاری برای دسترسی راحت به اون پست در مواقع لزومه پس از برچسب های موجود و  یا کلمات کلیدی پستتون استفاده کنید .

سوم اینکه :  وقتی یوزر میگیرید خب استفاده بفرمایید ! چند نفری داریم که کلا پستی ازشون دیده نمیشه :) 

 چهارم و آخر : چند نفر از دوستان برای گرفتن یوزر اقدام  کردند من کارهاشون رو انجام دادم .دعوت نامه ارسال شده ولی بی جواب مونده لطفا پیگیری کنید تا مشکل رو با هم حل کنیم و یوزر بگیرید .

 

همین !

آخرین اخطار 2!

حدود یک هفته از پست قبلیم مبنی بر انتقال فایل های شخصی اعضا به مسیر مذکور روی سیستم کانون میگذره و تنها فولدری که ایجاد شده، فولدر شخص منه. 


من این رو به معنای: «ما روی سیستم فایل شخصی نداریم.» می دونم. در نتیجه، زین پس هر فایل شخصی روی سیستم کانون ببینم، دیلیت می کنم که فضا برای دانلود فیلم و سایر فعالیت های کانونی آزاد بشه!


باقی بقایتان. :)

وقتی مسئولیتی را میپذیری :))))

پنج شنبه ساعت 8:10 از اتاق مطالعه اومدم اتاق (امتحانم ساعت نه بود) ده دقیقه ای استراحت کردم و بعد یادم افتاد پوسترهای جشنواره کونتین تارانتینو رو نزدم و چون تا شنبه بر نمیگردم خوابگاه عذاب وجدان میگیرم پوسترا رو نزنم (چون اکران یکی شون شنبه بود) اول فکر کردم پیامک بدم به خانم برخورداری بعد دیدم چی بگم اگه الآن خواب باشه؟ پوسترارو کی بهش بدم؟

گفتم میرم ده دقیقه ای میزنم میام.

رفتم شروع کردم به پوستر زدن و بلوک ها رو هم زدم .دقیقا داشتم آخرین پوستر رو میزدم که صدای دو تا از همکلاسی هام که آمده شده بودن و داشتن میرفتن دانشگاه رو شنیدم که میگفتن : تو مگه امتحان نداری؟!!!

من: مگه ساعت چنده؟

  

ادامه مطلب ...

اعلام فعالین فیلم پست فطرت های لعنتی

  تشکر میکنم از همه کسایی که من رو تو این اکران یاری کردند.دمتون گرم  ادامه مطلب ...