کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورت جلسه 5 اردیبهشت 94

امروز جلسه با صحبت های خانم نجاتی شروع شد. ایشون گفتن جلسه اول کلاس عکاسی برگزار شد و هنوز هم امکان حضور اعضای کانون در کلاس وجود داره.

هم چنین تصمیم دارند یک فیلم برای انجمن MS بصورت خیریه اکران کنند که خانم جعفریان پیشنهاد فیلم " چهارشنبه 19 اردیبهشت " رو دادند. راجع به خوب بودن فیلم کمی بحث شد و... 

  آقای عطارپور گفتند که نقد های منفی راجع به فیلم خوندن. آقای حیدری گفتن که پس از اینکه تصمیم گرفته شد چه فیلمی اکران شود باید راجع به شخصی یا کانونی بودن پروژه و اینکه چه درصدی از مبلغ جمع آوری شده به تهیه کننده تعلق می گیره،رای گیری شود.


آقای زرگر: ایشون راجع به جشنواره رویش خبر دادن که از 19 تا 24 اردیبهشت برگزار می شه و از بچه های کانون دو نفر حتما باید به جشنواره بروند و خودشون نمی تونن برن. آقای حیدری گفتن باید بیشتر از دو نفر به جشنواره برن اما آقای زرگر گفتن که توی جلسه شورای هماهنگی این موضوع اعلام شده . آقای حیدری معترض شدن که دبیر شورای هماهنگی خودشون بودن و اشتباه کردن () که رای گیری کردند. 

 هم چنین دبیر  فرمودند که جلسه مربوط به آقای پشت مشهدی سه شنبه حتما و صد در صد  ساعت 11 تا 14 برگزار خواهد شد.

در آخر ایشون اعلام کردند که تهیه کننده فیلم " گینس " تمایل دارن برای اکران فیلمشون با قیمت مناسب با ما همکاری داشته باشن که آقای طغیانی مسئول پیگیری و مدیر اجرایی پروژه شدند.


آقای حیدری : جلسه اساسنامه چهارشنبه گذشته برگزار شد و حدودا 20 درصد اساسنامه اصلاح شد. 

رای گیری شد که آیا جلسه بعدی اساسنامه چهارشنبه بعدی باشد که همه مخالف بودن و برای جلسه بعدی به توافقی نرسیدیم. 

در ضمن جلسه بعدی کانون به دلیل تعطیلی شنبه آینده به یکشنبه بعد آن تغییر کرد.


خانم طیبی: ایشون راجع به اکران ها و جمله ای که در تبلیغات نوشته میشه انتقاد داشتن و گفتن نباید توی پوستر ها بنویسیم " با حضور عوامل" ، چراکه اکثر بچه ها گمان می کنند قرار است اکران با حضور بازیگران همراه باشد و این ماجرا نوعی بدقولی از طرف کانون در ذهن دانشجویان ایجاد کرده است.

آقای حیدری پاسخ دادن که وقتی اعلام میشه با حضور عوامل،کاملا مشخصه که منظور ما فقط بازیگر ها نیستن و اتفاقا اولویت کانون با کارگردان ، نویسنده و دیگر عوامل فنی فیلم است. اگر قرار به مشخص کردن عوامل باشد احتمال بدقولی بیشتر است و همین جمله مناسب تر است.

خانم طیبی راجع به لوکیشن پیشنهاد دادن که بیشتر بهش رسیدگی بشه نتیجه این شد که ایشون میتونن با مسئول لوکیشن صحبت کنن و هم برای معاونت لوکیشن اعلام آمادگی کنند.


در آخر بنده ( سرداری) به همراه آقای حیدری راجع به آرشیو با بچه ها مشورت کردیم. طبق گفته بنده تا الان آرشیو فیلم ها براساس حروف الفبا مرتب شده اند و آقای حیدری گفتن کار مزخرفی است!!!! به گفته ایشون الان به راحتی میشه اسم فیلم ها رو سرچ کرد و بهترین کار اینه که فیلم ها براساس کارگردان ها مرتب شوند و یه shortcut  براساس سال ساخت داشته باشن. 

بنده قبلا اعلام کرده بودم که بعضی کارگردان ها زیر 5 تا فیلم دارن و مرتب سازی براساس نام کارگردان کمی مشکل است و خانم حیدری بعنوان مسئول آرشیو گذشته ها موافقت داشتند . آقای حیدری پیشنهاد دادن کارگردان هایی که زیر 5 تا فیلم دارن رو میشه براساس سال ساخت فیلم هاشون طبقه بندی کرد.آقای عطارپور هم با مرتب سازی فیلم ها براساس کارگردانی موافقت داشتند.

نتیجه بر این شد که فعلا فیلم ها از سال 1900 تا 1960 براساس نام کارگردان مرتب شوند .


تمام .

نظرات 10 + ارسال نظر
برخورداری شنبه 5 اردیبهشت 1394 ساعت 18:51

مرسی سرعت عمل

برخورداری شنبه 5 اردیبهشت 1394 ساعت 18:53

حاضرین در جلسه:

زرگر
نجاتی
مریم حیدری
امیر حیدری
طغیانی
بختیاری
احمدی
برخورداری
جهان
سرداری
جعفریان
طیبی

zahra hoseini شنبه 5 اردیبهشت 1394 ساعت 19:17

بسیااااااااااااار عالی

asadi شنبه 5 اردیبهشت 1394 ساعت 20:26

خوندم

مریم حیدری شنبه 5 اردیبهشت 1394 ساعت 20:33

ممنون. خسته نباشی :)

زرگر شنبه 5 اردیبهشت 1394 ساعت 20:52

تشکر فقط تهیه کننه گینس نه ، یکی از اشناهای تهیه کننده.

شهسواریان شنبه 5 اردیبهشت 1394 ساعت 21:46

فیلم چهارشنیه 19 اردیبهشت رو دیدم و بسیار دوست داشتم... یه پستی هم راجع بهش نوشتم. به شدت با اکرانش موافقم. بیاین اکرانش کنیم !

شهرزاد رمضانی یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 ساعت 01:15

جهان یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 ساعت 09:20

به به
چه صورت جلسه ای.. بو پسته دودی میده

امیر حیدری یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 ساعت 20:13

ممنون سرعت عمل.
در قسمت مربوط به فیلم من گفتم "باید فیلم مشخص بشه تا بعدش در صورت کانونی بودن رای گیری و در صورت شخصی بودن تکلیف بچه ها برای اعلام تعارض روشن باشه." و الا که پروژه شخصی رای گیری نمی خواهد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد