کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فیلم ها، در مکتب نگارگری عثمانی

آثار «مورات پالتا»، نگارگر ترک رو ببینید با الهام از فیلم های پدرخوانده، درخشش، جنگ ستارگان و ...


پدرخوانده ( فرانسیس فورد کوپولا )

  ادامه مطلب ...

فعالین جلسه اساسنامه

 امروز جلسه بررسی اساسنامه با حضور اعضای زیر تشکیل شد. ممنمون از همشون مخصوصا هانی بختیاری که کاتب جلسه بود. ادامه مطلب ...

رای گیری معاونت اساسنامه

تا 20 اردیبهشت سنجاق
ویرایش شده توسط نویسنده پست (ا.حیدری) در روز دوشنبه 7 اردیبهشت، ساعت 19:15 دقیقه.

بلاخره  3 2 گزینه پیدا شد. لطفا تا 12 20 اردیبهشت ساعت24 به یکی از گزینه ها رای بدید.


3- عباس شکوری (به صورت تلفنی و اینترنتی)

1- بهداد احمدی
2- مجتبی طغیانی شهر آشوب

مجتبی برای ترم بعد یه مسئولیت داره و ترجیح من بهداد احمدی هم، اونطور که زرگر گفت یک سمت داره. است. 
بهداد امروز در جلسه اساسنامه هم علاقه مند نشون میداد.    به نظرم همیشه بهترین گزینه برای این سمت عباس شکوری است. کسی که هم خودش بانی شکل گیری اساسنامه بوده و هم همیشه حواسش تقریبا از همه بیشتر به رعایت اساسنامه در کانون بوده. من حتی اگه جنازه عباس کاندید باشه (دوور از جونش) به اون رای میدم.
(توجه کنید که شماره عباس در رای گیری 3 هست.)

در مورد جلسات بررسی فیلم / فعلا تعلیق

این جلسه فقط نیم ساعت در هفت بود , تازه اونم در تایمی که تقریبا همه وقت خالی دارند (بین ساعت 12 تا 20)

هفته پیش یکی از اعضای کانون به من میگفت : این جلسات بررسی فیلم که قراره گذاشته بشه , نمیشه نقدِ درست و درمانی توش انجام بشه .

من گفتم : هدف من این نیست که بیایم در حد یه منتقد سطح بالا فیلم نقد کنیم , اساسا ما اصلا منتقد نیستیم . این جلسات برای ایجاد یک شوق در بچه ها و علاقه مند کردن آنها به فیلم و بعضی از کارگردان هاست . یک دور همی کوچک برای صحبت در مورد فیلم .

با اینکه پست چهار روزی سنجاق بود , ولی متاسفانه کسی به صورت حتم اعلام شرکت کردن نکرد (من خودم حتی به سه چهار نفر هم اس ام اس دادم ولی گفتن مشکل داریم نمیایم ) .

با این اوضاع غعلا این برنامه تعلیقه .