کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

من باب جشنواره ی تارنتینو و نکاتی چند در این مورد


مورخ ۲۹/۱/۹۴



اول : تشکرات و قدردانی ها

از مجتبی طغیانی بابت پیگیری کارهای جشنواره و کمک در تبلیغات
از هانی بختیاری بابت کمک ویژه در طول روز بابت تبلیغات اولیه
از محسن قدکساز بابت طراحی پوستر اولیه فیلم و پوستر داستان های عامه پسند
از خانم برخورداری بابت قبول زحمت برای طراحی بنر ُ استن و تراکت
از مصطفی عطارپور بابت پیگیری و هماهنگی با جناب حدیقی برای نقد

  
دوم : تاریخ های برگزاری فیلم ها
۵/۲/۹۴ ...> داستان های عامه پسند
۶/۲/۹۴ ...> پست فطرت های لعنتی
۱۴/۲/۹۴ ...> جنگو رها از بند
۱۵/۲/۹۴ ...> سگ های انباری


سوم : مدیران اجرایی
کل پروژه با نظارت من انجام می شه اما به هیچ عنوان این امر نه عاملیه برای به خطر افتادن استقلال مدیران اجرایی هر اکران و نه تحمیل فشار بیش از حد به من .
برای داستان های عامه پسند : عماد زردکوهی
برای پست فطرت های لعنتی : هانی بختیاری
برای جنگو رها از بند : معین یوسفی
برای سگ های انباری : مجتبی طغیانی

چهارم : در مورد نحوه ی برگزاری برنامه
اکران اول قطعا همراه نقد و بررسی خواهد بود . از جناب برنا حدیقی (از نویسندگان ثابت مجله سینما-ادبیات) دعوت کردیم که همراه ما باشند . اگر امکان و استقبال فراهم و پرشور بود ُ حتمن برای اختتام جشنواره از ایشون مجددا دعوت به عمل میاریم .

پنجم : درخواست کمک برای تبلیغات
روز دوشنبه صبح پوسترهای داستان های عامه پسند می ره برای چاپ و انتشار .
روز سه شنبه هم بنر داستان های عامه پسند و پوستر پست فطرت های لعنتی باید آماده بشن برای نصب و چسب .
کسایی  که تمایل به کمک دارند اعلام آمادگی کنن . ممنون می شیم

* برای اکران ها حتمن کسایی که قصد دارند به عنوان عکاس کار حضور داشته باشند اعلام آمادگی کنند .

ششم : چند نکته
* انگیزه اولیه من از این اکران ها تحقق یکی از آرزوهای عباس شکوری ( به گفته خودش یکی از ارزوهاش پخش داستان های عامه پسند با دوبله ی فارسی بوده ) بوده . نمی دونم از اون روزی که (بعد از اکران دالان شوک) این حرف رو به من زد تا به امروز تحقق این پروژه همچنان براش جذابیت داره یا خیر . به هرحال اگر دوست داشت و اگر دوست داشتید بیاید با حضورمون خاطره ی خوشی برای هم بسازیم .

* یاد بگیریم فرهنگ اعتنا به نقد و بررسی رو . شاید نشه از خیلی از افراد این انتظار رو داشت اما ما می تونیم از خودمون شروع کنیم تمرین ( عدم جهش از صندلی پس از اتمام فیلم و سرازیر شدن به سمت درب خروج ) رو . اتفاقی که سر اکران گلخندان افتاد واقعا اتفاق ناخوشایندیه . نذاریم که این اتفاق تکرار بشه ( چون منتقد محترم این اکران هم به مثابه اکران هابیت از افراد خارج دانشگاه هستند ) . این پروسه جز بالا بردن اطلاعات شمای مخاطب هیچ سود و منفعت شخصی برای برگزار کنندگانش نداره .

* امروز با تصویری روبرو شدم که به شدت برام برخورنده بود . یا مسوولیتی قبول نکنید و یا اگر قبول کردید و نتونستید به نحو احسن انجامش بدید ُ لاقل به نحو اقبح ازش شونه خالی نکنید !
دوست عزیزی که پوستر بین ستارگان رو در ورودی آی تی نصب کرده محتضر باشه قسمت تحتانی دیوار مشرف به کف زمین محل الصاق پوستر نیست !

هفتم : فعالین
متاسفانه امار دقیقی در این زمینه ندارم . پس این قسمت رو محول می کنم به خودتون .سپاس از تک تکتون
 فقط کسایی که در خاطرم موندن :
مجتبی طغیانی
هانی بختیاری
محمد فینی زاده
نیلوفر شهسواریان
مریم حیدری
مهراد عبقریان
طنین صرافان
خودم

نظرات 3 + ارسال نظر
شکور شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 22:04

به شدت به اکران پالپ فیکشن دوبله شده علاقه دارم و جزو آرزوهامه
حتی دیدن دوباره اش مخصوصاً روی پرده هم از آرزوهامه
ولی وضعیتم بسیار بسیار عجیبه و در این وضعیت عجیب، تصمیم گرفتم در پروژه ای دخالت کنم که اهمیتش از اکران ها بالاتره. قطعاً اگه بخوام فقط لذت ببرم، میام تو پروژه ی پالپ فیکشن مشارکت میکنم. ولی متاسفانه قصد دارم تلاش کنم که نفع اصلی رو برای کانون در نظر بگیرم بنابراین در حال حاضر به شدت درگیر روز کانونم...


شکور

امیر حیدری شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 22:15

الان مثلا مدیر اجرایی سگ های انباری آشوبه یا تویی یا جفتتون؟
اون چیزی که تو نوشتی داره میگه فقط طغیانی است. ولی اون چیزی که چند سطر بالاتر گفتی (کل پروژه زیر نظر من هست) چیز دیگه ای میگه.
مشخص کنیین که هر اکران یک مدیر اجرایی داره یا 2تا و اسم یا اسامیشون چیست.

مشخصه . مدیر هر پروژه رو که تو پست نوشتم . من فقط مدیر اجرایی داستان های عامه پسندم . نطارت من به کل جشنواره و هماهنگی های لازم بین مدیران اجرایی هر پروژست
عماد

محمد گلخندان شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 23:04

من آی تی رو میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد