کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورت جلسه 22 فروردین

به نام خدا

شروع جلسه با صحبت های خانم ها فلاح و نجاتی همرا شد که اعلام کردن از امروز (22 فروردین) کلاس گریم از ساعت 3:30 تا 5:30 برگزار می شه و کلاس عکاسی هم از سه شنبه این هفته برگزار خواهد شد. جناب گلخندان هم دوستان رو به حضور در اکران هابیت در روز دوشنبه دعوت کردن.

 

 افراد زیر وقت خواستن و صحبت کردن:


مجید ارشادی: تصمیم دارن کلاس تحلیل روانشناسی فیلم رو برگزار کنن که احتمالا میفته برای دو هفته آینده که ساعت و روز دقیقش بعدا توی وبلاگ نظرسنجی میشه تا اکثر دوستان علاقمند بتونند حضور داشته باشن.


کاظم فاضلی: با توجه به صحبتی که قبلا با دبیر و آقای شکوری و و تعداد دیگه ای از اعضا انجام دادن پیشنهاد برگزاری کلاس و کارگاه در موضوعات فیلمسازی، کارگردانی، فیلمبرداری و ... رو با تدریس خود اعضای کانون دادن. فیلمسازی ( عباس شکوری)، فیلمبرداری (مهدی رسولی) و ... با مطرح شدن این پیشنهاد آقای ارشادی اعلام کردند که ممکنه طرحشون رو زیر مجموعه ایده ی آقای فاضلی برگزار کنند. بعلاوه آقای فاضلی یکی از گزینه های زمان برگزاری این کلاس ها رو تابستون پیشنهاد کردن که با مخالفت بچه ها روبرو شد و در نتیجه تصمیم گرفتن که تایم برگزاری رو توی وبلاگ نظرسنجی کنن.


آقای امیر: طرح اکران خصوصی فیلم در کانون و برگزاری جلسه نقد و بررسی همزمان رو مطرح کردن و تاکیدشون روی برگزاری جلسه نقد به قدری بود که حتی گفتن میتونیم مقرر کنیم که هرکس فیلم مورد نظر و انتخاب شده رو توی منزل ببینه و توی کانون صرفا جلسه نقد برگزار بشه که دبیر هم راجع به شرایط اکران فیلم توی اتاق کانون و به طور کلی شرایط و نحوه مدیریت اجرایی یک پروژه شخصی رو برای ایشون توضیح دادن.


خانم کوثر انجلاسی: از طرف انجمن ام اس ایران (واقع در خیابان وصال) پیشنهاد همکاری و برگزاری اکران خیریه به نفع بیماران مبتلا به ام اس و تحت پوشش این انجمن رو دادن که هزینه بلیط به نفع این عزیزان جمع آوری بشه و توضیحاتی رو راجع به انجمنشون و اینکه طرح جمع آوری پول برای این انجمن تو دانشگاه های مختلف دیگه از جمله دانشگاه تهران برگزار شده ارائه دادن و در ادامه صحبت هاشون راجع به نحوه ی برگزاری این اکران و اینکه میتونه حتی یک سلسله اکران رو شامل بشه و غیره صحبت شد که در آخر خانم نجاتی مسئولیت این پروژه رو بعنوان مدیر اجرایی قبول کردن.


زرگر: برگزاری جلسه آقای پشت مشهدی در روز سه شنبه ساعت 11 تا 2 رو مطرح کردن که راجع به زمان برگزاریش رای گیری شد و با 10 رای موافق و یک ممتنع به تصویب رسید. بعلاوه یکی از دوستان ورودی جدید به نام خانم طیبی راجع به دلیل اهمیت برگزاری این جلسه سوال پرسیدند که جناب حیدری پاسخ دادن و دبیر امروز به من گفتند که توضیحات مفصل و دقیق رو در یک پست مجزا توسط خودشون یا آقای حیدری توی وبلاگ درج خواهند کرد.

ایشون اعلام کردند که جشنواره رویش در تاریخ 15 تا 17 اردیبهشت در دانشگاه شیراز برگزار میشه که از کانون هم 3 یا 4 نفر میتونن برن که یکی از این عزیزان خود آقای زرگر خواهد بود.

راجع به هفته فرهنگ صحبت کردن و اینکه فرهنگی اعلام کرده که کانون هم در این برنامه حضور داشته باشه که کلا با مخالفت اعضا از جمله آقای حیدری مواجه شد و گفتن که از نظرشون لزومی به مشارکت کانون نیست.

نسبت به عملکرد خانم مرادپور در سمت مسوول لوکیشن انتقاد کردن و گفتن که تا حالا چندین نفر پشت در موندن و دربازکن ها برنامه مشخص ندارن و زودتر پیگیری های لازم توسط خانم مرادپور باید انجام بشه.

بعلاوه زمان برگزاری اکران ها و برنامه های زیر رو اعلام کردن:

هابیت : 24/1/94

اردوی شهرک سینمایی: 27/1/94

در میان ستارگان: 31/1/94

و 5 تا 15 اردیبهش 4 فیلم از تارانتینو اکران خواهد شد.

و روز کانون :24/2/94


معین یوسفی فر: در مورد پیشنهاد سابقشون مبنی بر فعالیت کانون در حوزه شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام که صرفا جنبه تبلیغاتی برای کانون داشته باشه صحبت کردن که در این بین با موافقت های و مخالفت هایی از جمله تعارض با کار وبلاگ از طرف خانم شهسواریان و صحبت های آقای حیدری مبنی بر اینکه چه سیم کارتی باید قرار داده بشه برای اینکار و مسوولیتش با کی باشه و غیره مواجه شد که در نهایت قرار شد این بحث توی وبلاگ ادامه پیدا کنه.


آقای حیدری: هر کس فاکتور مالی از کانون دستش داره به ایشوم تحویل بده تا زودتر پیگیری کنن.


و در آخر هم خانم شهسواریان اعلام کردن که دوستان هر چه سریع تر توی اردو ثبت نام کنن وگرنه جا پر میشه.


پ.ن: امیدوارم مطلب مهکی جا نیفتاده باشه و بابت تاخیر در گذاشتن صورت جلسه عذر میخوام. دسترسیم به نت محدود بود تا الان.


جهان


نظرات 3 + ارسال نظر
امیر حیدری دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 16:39

در جورد جلسه پشت مشهدی برای رسمی بودن جلسه رای گیری شد و نه زمانش.
مسئول اساسنامه

شکورم دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 18:48

ممنون
مطلبی که امیر آقا فرمودند، مطلبیه که زیاد سعی شده اجرا بشه. در دوه های مختلفی هم انجام شد از جمله 4-5 جلسه از کشکول 5شنبه ها هم به این شکل طرح ها اختصاص پیدا کرد ولی در مورد قسمت دوم طرح ایشون به نظر من اگه با یه گروه 2-3 نفره شروع بشه و سعی بشه که با تبلیغات زبانی، در دانشگاه گسترش پیدا کنه میتونه موفقیت آمیز باشه وگرنه با توقع بالا، میتونه منجر به شکست بشه مگه به صورت اکران های تجربه شده عمل بشه که با قسمت اول طرح ایشون مطابقت میکنه...

شکور

برخورداری پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 21:58

حاضرین در جلسه:

م.حیدری
ا.حیدری
گلخندان
زرگر
شهسواریان
انجلاسی
طیبی
نجاتی
جهانی پور
فاضلی
فلاح
سرکشی
یوسفی فر
امیر
جعفریان
صالح آبادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد