کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اکران هابیت

لطفا تا روز دوشنبه سنجاق شود . 

پوستر ها رو امروز چاپ میکنم . استند ها هم شنبه آماده میشه . شنبه به کمک بچه ها برای پوسترینگ احتیاج داریم . شنبه هر کس میتونه برای کمک بیاد .

نظرات 5 + ارسال نظر
معین یوسفی فر چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 12:40

خودم جاهای عمومی مثه سلف و اینارو به علاوه برق و کامپیوتر و خوابگاه پسران اوکی میکنم

zahra hoseini چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 19:27

علوم و شهدا با من

طغیون چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 19:34

شهدا رو بده من..

سمانه سرداری چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 21:50

بهداشت با من .

مریم حیدری شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 23:32

به اقای گلخندان :
به دلیل زیاد شدن پست های سنجاق شده و این که پست دیگری برای اطلاع رسانی اکران شما وجود داره و سنجاق شده .پست رو زودتر از سنجاق خارج کردم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد